කෙස් හැලෙනව නේද පුතා, ඩයි ගෑවද ?මුලින්ම අ 4කට කලින් මේ රෝග ලක්ෂනම ආවා , ඒ වෙලාවේදී Colonoscopy 2ක් හා endoscopy එකක් කරා , Colonoscopy 2කම normal. නමුත් endoscopy එහෙදි සුළු තුවාල තියන බව හොයාගත්තා. බොහෙත් ගත්ත, රෝගය අඩුවුනා. දැනට අ. 1කට කලින් නැවත gastritis රෝගලක්ෂණ ආපු හින්දා endoscopy එකක් කළා දැන් තුවාල නෑ--ඒක නෝමල්. මේක වෙලා සතියක් ඇති දැන් , මුලින්ම doctor කෙනෙක් හමුවෙලා බලනවා .
සමහර කෑම වලට ඇලජික් නේද ?
නියපොතු වල අමුත්තක් නැද්ද ?
කටේ පුරවපු දත් කීයක් තියෙනවාද ?

