නිදහසේ 70 සමරන්න රැජිනගේ බාලපුතා ලංකාවට

araki

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,787
    2,563
    113
    dxb
    නිදහසේ 70 සමරන්න රැජිනගේ බාලපුතා ලංකාවට

    නිදහසේ 70 සමරන්න රැජිනගේ බාලපුතා ලංකාවට
    rajinabalaputha.jpg
    නිදහස් ශ්‍රී ලංකාවේ 70 වන සැමරුම වෙනුවෙන් පැවැත්වෙන සමරු උත්සවයේ ප්‍රධාන ආරාධිතයා ලෙස එඩ්වඩ් කුමාරයා සහ කුමරිය මෙරටට පැමිණීමට නියමිතය. එලිසබෙත් මහරැජිනගේ නියෝජිතයා ලෙස එඩ්වඩ් කුමරු මෙම උත්සවයට සහභාගි වනු ඇත. වෙසෙක්ස් හි අර්ල්වරයා වන එඩ්වඩ් කුමරු දවෛනි එලිසබෙත් රැජිනගේ හා පිලිප් කුමාරයාගේ බාලපුතණුවන්ය.
    ස්වදේශ කටයුතු අමාත්‍යාංශය කළ නිල ආරාධනාවකට අනුව එඩ්වඩ් කුමාරයා හා කුමරිය මෙරටට පැමිණෙන බව ස්වදේශ කටයුතු අමාත්‍ය වජිර අබේවර්ධන මහතා ප්‍රකාශ කළේය.
    ජනවාරි මස 31 වන දින මෙරටට පැමිණෙන එඩ්වඩ් කුමාරයා කුමරිය හා දූ දරුවන් පෙබරවාරි 04දා දක්වා මෙරට රැඳී සිටින අතර ජනාධිපති අගමැති ප්‍රමුඛ පක්ෂ නායකයින් රැසක් ද මුණ ගැසීමට නියමිත බවද ස්වදේශ කටයුතු ඇමැතිවරයා සඳහන් කළේය.

    ලසන්ත වීරකුලසූරිය
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,468
    7,237
    113
    අපේ උන්ගේ යටත්විජිත මානසිකත්වය තවම ඇර ගන්න බෑනේ.

     
    • Like
    Reactions: Capital_M

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    හිටන් දැන් හරි ආඩම්බරෙන් කියයි රැජිනගේ පොඩි උන්නාන්සේ උගේ ආරාදනාවෙන් අව කියල . :lol::lol::rofl::rofl:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    1948 year eke apita Freedom eka denna sidda una. Lankava dala yanna hitapu kattiya neve mea.India vala freedom eka labunata passe, Suddhata avabodha una, Lankave hitiyoth thaman kotu vena bava.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Vellasse Marum kapu aya, saha Mea aya gen vedi kala maruna aya venuven Vandi laba gatha yuthuya.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,260
    113
    Gotland
    1948 year eke apita Freedom eka denna sidda una. Lankava dala yanna hitapu kattiya neve mea.India vala freedom eka labunata passe, Suddhata avabodha una, Lankave hitiyoth thaman kotu vena bava.

    freedom eka denna sidda une world war 2 eken passe england economy eka lost una nisa unta asian colonies maintain karanna amaru una.

    lankawe hitiyoth sinhalu England hitan winasa karana bawa therila sinhalunge pera pawata un apiwa dala giye.

    ita passe awrudu 70k kari sinhalu maruwen maruwata rata kawoya :(
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    27.gif

    හික්... හික්... හික්... හික්...
    අත ඉඹියි මේස් නැතුව...
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Mea action eken vena meaning ekakuth denava. Srilankavata Veerayek nathi bava. Singapuruvata , Le Kvan yuu, Malasiyavata Dr.Mahathir Mohamad.India vata, Gandhi Families, Lankavata ?
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    freedom eka denna sidda une world war 2 eken passe england economy eka lost una nisa unta asian colonies maintain karanna amaru una.

    lankawe hitiyoth sinhalu England hitan winasa karana bawa therila sinhalunge pera pawata un apiwa dala giye.

    ita passe awrudu 70k kari sinhalu maruwen maruwata rata kawoya :(

    E kiwwe----World war ekata connected, Japan , Lankave veerayek bavata path venava. Japan nisa nea, UK ECONOMY WEAK VELA , LANKAVA DALA YANNA UNE ??
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    නිදහස සමරන්න අපිව යටත් කරං හිටපු උන්ව ගෙන්නනව :lol: කොහොමද රනිල්ගෙ මොලේ :baffled:
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    sudda lankawa yatath koragenama hitiyanam apee ratath engalanthe wagee thiyei
    apee un ekka baa kiyala theerilaada koheda apita nidahasa deela thiyenne
     
    • Like
    Reactions: Thilan88 and Hayao