Atta katawa kolla...hama deyak ganama wapara ahin balanna honda ne!oke ati varraddak na ,varaddak thiyenava nam janadipatithuma
paudgalikavama madihat vela meka navathvanava, kellek helluwen malak uda hitiya kiyala ekata apahasayak venne na, ape rate issara padivarun
ganunge aga ussas karala salakuwe ,eka hariayta
manikak vage, apahasayek venne na, gauravak ethana thiyenne
anika oya kella kochcara lassanada kiyala balapan nikam suranganaviyak vage ahema kellek manikak vennadda?
yako rata gana kakkumak tiyenawanam ponna talks danna epa attatama ehema add hadana ekata erehiwa nitimaya piyawara ganna oni
