හිත හොද කොල්ලෝ
මේ වයිෆ් නෙමේ බන්
මේකිට 20.
අතේ පොඩි ටෑටූ එකක් තියෙනවා ෆොටෝ දැම්මොත් උබලා හොයාගනීද දන්නේ නෑ
එකිට බර ලොට් එකක් ඉන්ස්ටා ෆලෝවර්ස්ලා ඉන්නවා
------ Post added on Jan 31, 2023 at 4:20 PM
කෝ කවුරු ගැනද මේ කියන්නෙ ?
පොටෝ නෑනෙ
හිත හොද කොල්ලෝ
මේ වයිෆ් නෙමේ බන්
මේකිට 20.
අතේ පොඩි ටෑටූ එකක් තියෙනවා ෆොටෝ දැම්මොත් උබලා හොයාගනීද දන්නේ නෑ
එකිට බර ලොට් එකක් ඉන්ස්ටා ෆලෝවර්ස්ලා ඉන්නවා
------ Post added on Jan 31, 2023 at 4:20 PM
දවසටම බන් ගෙන්නුවේ.
හෙට 5ට යන්නේ.
35 විතර දෙනවා පව් ඉගෙනගන්න පොඩි උන් ඉතින්
Mokakda campus eka bn?
සබ්ජෙක්ට් එකේ ඉන්නකොට කන්ටැක්ස් හැදෙනවාAdo apitath kiyapanko hoda keli set karaganna widiyak
ෆොටෝ එකක් ලාවට දාන්නම්, හැබැයි උබලා ඒකිගේ විස්තර හොයන්න යන්න අනංමනම් කැරි වැඩ කරන්න යන්න එපාකෝ කවුරු ගැනද මේ කියන්නෙ ?
පොටෝ නෑනෙ![]()
බොහුකාපන්අපිත් ආතල් එකේ ඉන්නේ
උඹ ඉන්න එකේ වතුර ටැංකිය උඩ සෙට් වෙලා ඉන්නේ
එකෙක් වැඩිවෙලා කබරයා දාල හුජ්ජ පාරකුත් දැම්ම ටැංකියට
තොටත් මේ අහක ඉන්න මාවමනෙ පේන්නෙ අවලං එරා....Kollo unama ohoma thamai inna one.
@PrasangaSPerera mewa balala wath hadiyan.
@salitha22 baduwak set karapan muta.
Dapan bn.api hoyanne naඔ
සබ්ජෙක්ට් එකේ ඉන්නකොට කන්ටැක්ස් හැදෙනවා
ෆොටෝ එකක් ලාවට දාන්නම්, හැබැයි උබලා ඒකිගේ විස්තර හොයන්න යන්න අනංමනම් කැරි වැඩ කරන්න යන්න එපා
------ Post added on Jan 31, 2023 at 5:29 PM
බොහුකාපන්
------ Post added on Jan 31, 2023 at 5:31 PM
කෑලි ඉන්නවා සුපරිම ඒවා.5000ට කැබලි ඉන්නවද කියපන් එතන. වචනයේ පරිසමාප්ත අර්තයෙන්ම කැබලි ඉන්නවද?
ඉදපන් තව ටිකකින් දානවා.Dapan bn.api hoyanne na
ela ela.. mokuth penne nethi unata ela, machan mewa badu da, neth nam wena contact da ban..?
පව් ඕයි පේන්න දන්න බෑ.mam nam 25,000 ewa 4k witara kellanta deela thiyenwa,
ela ela.. mokuth penne nethi unata ela, machan mewa badu da, neth nam wena contact da ban..?
Uba kamati nadda yaluwo 6 denek karaganna..ublage podi mithuru haulataපව් ඕයි පේන්න දන්න බෑ.
එහෙම හෝසෙට ඩීල් යන එකියක් නෙමෙයි.
කන්ටැක්ට් එකකින් සෙට් උනේ.
යාළුවෙක් ගෙන්.
අපේ පොඩි මිතුරු හවුලක් තියෙනවා යාලුවෝ 5 දෙනෙක් ගේ.
හොද හොද ඒවා අපි බෙදාගන්නවා.
එහෙම
Uta oken wenne podi mithuru haula 100k 200k withara inna podi mithuru haulak karagannaUba kamati nadda yaluwo 6 denek karaganna..ublage podi mithuru haula
Ela ela ban
හිත හොද වුනාට වලහෙක් වගේ බං. අයින් කරගන්න විදියක් නැතුව ඉන්නෙ. කපන්න කපන්න තව වැවෙනවත් වැඩීDude got chest hair,
People with chest hair are good people

uba kelawa ganna hadanne
keeyak giyada?පව් ඕයි පේන්න දන්න බෑ.
එහෙම හෝසෙට ඩීල් යන එකියක් නෙමෙයි.
කන්ටැක්ට් එකකින් සෙට් උනේ.
යාළුවෙක් ගෙන්.
අපේ පොඩි මිතුරු හවුලක් තියෙනවා යාලුවෝ 5 දෙනෙක් ගේ.
හොද හොද ඒවා අපි බෙදාගන්නවා.
එහෙම
පිස්සුද යකෝ.හිත හොද වුනාට වලහෙක් වගේ බං. අයින් කරගන්න විදියක් නැතුව ඉන්නෙ. කපන්න කපන්න තව වැවෙනවත් වැඩී![]()
ඒකි ඕක කොහෙවත් දාල නෑ කිව්වා.uba kelawa ganna hadanne
Kochchara unath salli dila oya wade kranna hitha denne ne ban..
එහෙම ගානක් කතා කරන් ආව නෙමෙයි බන්.keeyak giyada?