නිවාඩු දවසේ සැපක් දානවා. උබලා මොකද කරන්නේ

dmsupun

Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    Bath tubs nam pattama appiriyayi, gedara thiyena ekak kohomada danna. Eath ceramic gawenakota epaa wenawaa. Yati pathulata witharayi.
     
    • Wow
    Reactions: preamble

    isuru5

    Well-known member
  • Aug 18, 2006
    322
    741
    93
    16j4mmw.jpg
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    මන් මාලකගෙ පොට් එකට යන ගමන්, කෝල් එකක් දීලා කීවා අද අලුත් කෑල්ලක් ආවා කියලා.
     
    • Like
    Reactions: preamble

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    මන් මාලකගෙ පොට් එකට යන ගමන්, කෝල් එකක් දීලා කීවා අද අලුත් කෑල්ලක් ආවා කියලා.
    නෑ බන් අලුත් එකක් ආවේ අන්තිමට දෙසැම්බර්

    Uma married neda.. i can see the ring
    Thats in my left hand sinhalu
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:09 PM

    eka ekkenage sapa wenas ne
    අද උබලා වැඩ දවසනේ.
    මගේ නිවාඩුව
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 3:14 PM
     
    • Like
    Reactions: ndilshan1989

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    Dude got chest hair,

    People with chest hair are good people
    හිත හොද කොල්ලෝ:rofl:

    uba pornhub channel ekak karnwada wife ekka :rolleyes:
    මේ වයිෆ් නෙමේ බන්
    මේකිට 20.
    අතේ පොඩි ටෑටූ එකක් තියෙනවා ෆොටෝ දැම්මොත් උබලා හොයාගනීද දන්නේ නෑ
    එකිට බර ලොට් එකක් ඉන්ස්ටා ෆලෝවර්ස්ලා ඉන්නවා
    ------ Post added on Jan 31, 2023 at 4:20 PM
     

    preamble

    Well-known member
  • Dec 22, 2022
    1,335
    2,242
    113
    tea cup eke anuwa Middle east wage
    මම බඩු ඕඩර් කරන්නේ ඩෙසර්ට් කාර්ට් නේ සිංහලු.
    සෞදි, කුවේට්, ඩුබායි වගේ අයිටම් තමයි ගොඩක් එන්නේ.
    මේක මේ මසාලා චායි එකක්