නීති විභාගෙන් වැඩිම ලකුණු ලබාගත්ත ඒ සුන්දර දවස
@2osama මෙන්න ජෙප්පො ආතල් ගන්නව
නීති විභාගෙන් වැඩිම ලකුණු ලබාගත්ත ඒ සුන්දර දවස![]()
(මහාචාර්යය ජී.එල් පීරිස් අතට අත දෙන කොටසට තමයි ආසම)![]()
![]()
![]()
නීති විභාගෙන් වැඩිම ලකුණු ලබාගත්ත ඒ සුන්දර දවස![]()
(මහාචාර්යය ජී.එල් පීරිස් අතට අත දෙන කොටසට තමයි ආසම)![]()
![]()
![]()
Maths PHD එක කොහෙද කරලා තියෙන්නෙ?සුබ පතන්න යාලුවනේ මෙතුමා ජනාදිපති උනාම රටටම ගැම්මක්.විභාගයෙන් පලවෙනියා උන කෙනා රටේ ජනාධිපති .මෙතුමගේ මල්ලි ආර්ට් වලින් AL කරලා රොකට් තාක්ශනය ගැන ඉගෙනගෙන.මැත්ස් වලින් අඩු වයසෙන්ම phd එක සම්පුර්ණ කලා.බයියෙක් වීම ආඩම්බරයි නම් සෙයා කරන්න
නීති විභාගෙන් ලංකාවෙම පළවෙනියා උනාට සිවිල් නඩුවිධාන සංග්රහයේ ඕනෑම වගන්ති දෙකක් කියන්න කිව්වම බැරිවුනා.
ඒ මුගේ අප්පා ට නීති උපාදිය හම්බුන විදිය බන් .law degree mkk hari parliament reward ekk kiyn kthwk kiynw
මෙහෙමයි මචං ගෝඨා ආවයින් පස්සේ ඔය වටේ ඉන්න හොරු, වංචාකාරයො, මැරයො, ඩීල් කාරයො එකෙක්ටවත් චාන්ස් නෑ මචං.නන්දසේන ආවොත් නමල්ලට නටන්න ලේසි වෙන්නෑ
බයියො ගෝතා බය වෙනුවට රනිල් කියල දාල ඔය බයිලාවම ගහන දවස වැඩි ඈතක නෑමෙහෙමයි මචං ගෝඨා ආවයින් පස්සේ ඔය වටේ ඉන්න හොරු, වංචාකාරයො, මැරයො, ඩීල් කාරයො එකෙක්ටවත් චාන්ස් නෑ මචං.
හැබැයි මේ ඡන්දෙ දිනන්න උන්ව ඕන, මොකද උන්ට තමයි මේ ජරා සිස්ටම් එක ඇතුළෙ ඡන්ද පදනම හැදිලා තියෙන්නේ.
ඒක නිසා මඩෙන් පිපෙන නෙළුම වගේ තමයි මචං ගෝඨා උඩට එන්නේ උන්ගෙ උදව් ඇතුව.
හැබැයි මචං ගෝඨා ආවම ඔය එකෙක්ටවත් චාන්ස් නෑ.
අඩු ගානෙ ඕකුන් ට නොමිනේශන් වත් හම්බුවෙන්නේ නෑ.
ගෝඨා කියන්නේ හෙන ස්මාර්ට් පොරක් මචං,
රට රටවල් දැකලා ඒවගෙ system change අත්දැකපු පොරක්.
පොරත් එක්ක ඔය වටේ ඉන්න හොරුන්ට හැරෙන්න වත් බෑ,
උන්ට ශොට් එක ලැබෙනකම් උන්වත් දන්නේ නෑ.
බලපං කෝ ඕකුන් ට වෙන වැඩේ.
ඊට පස්සේ වියත්මගෙන් සුපිරි සෙට් එකක් බස්සනවා මචං පාර්ලිමේන්තුවට.
උන් තමයි ඔක්කොම තීරණ ගන්නේ.
මේ ඔක්කොම දැනටමත් ප්ලෑන් කරලා ඉවරයි මචං.
වියත්මගේ meetings වල ඕවා තමයි කතා කරන්නේ අපි.
දැන් බලපං ගෝඨා ගෙ කැම්පේන් එක උනත් කොච්චර ස්මාර්ට් ද කියලා.
දැක්කද augmented reality policy launch එක.
App එක බාගනින්කෝ.
සුපිරි මචං.
මම නම් කියන්නේ ගෝඨා ආවම උඹලා අපිට උනත් හොඳ කලක් යයි මචං.
ඒක ශුවර්.
කල්පනා කරලා බලලා ඡන්දෙ දීපං මචං.
මොළයක් තියෙනවා නේ උඹලට.