ගොඩක් අමාරුවෙලා පවුලේ ඩොකා ලගට බෙහෙත් ගන්න ගියාම ලෙඩේ හොඳ උනා වගේ දැනෙන්නේ මට විතරද බන්


Ela machan,,,,
rep denna balu
7+++++
placebo effect gana ahala tiyenawa.... eken cancer hoda wenawa kiyala nam ahala na. headache wage ewa nam hoda wenawa.
2 veni eka thama matanam
වැදගත් ලිපියක්
ඔය අන්තිමට දාපු එකට පිළිතුර මෙන්න මේක මචෝ
රේප් +7
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=20437947#post20437947
up rep+
එතකොට මම උඹට දාපු කමෙන්ට්, දුන්න රෙප් උඹට පේන්නෙම නැද්ද ?![]()
rep ++
එතකොට මම උඹට දාපු කමෙන්ට්, දුන්න රෙප් උඹට පේන්නෙම නැද්ද ?![]()
Rep 5+++
TFS machan...rep++
tfs..rep+
Tfs.
+7rep.

