නෙට්වර්ක් ගැටලුවක්..විසඳලා දෙනවද?
wireless network එකට සම්බන්ද laptop දෙකක් තියෙනවා.
1. software එකක් use කරලා අනිත් කෙනගෙ data ගන්න පුලුවන්ඩ? (email passwords and yana website wala details)
2. මොකක් හරි ගැජට් එකක් modem එකට හරි router එකට හරි fix කරලා data ගන්න පුලුවන්ඩ? (but අනිත් laptop එක use කරන්න ) ex - key loggers fix කරන්න බෑ.
wireless network එකට සම්බන්ද laptop දෙකක් තියෙනවා.
1. software එකක් use කරලා අනිත් කෙනගෙ data ගන්න පුලුවන්ඩ? (email passwords and yana website wala details)
2. මොකක් හරි ගැජට් එකක් modem එකට හරි router එකට හරි fix කරලා data ගන්න පුලුවන්ඩ? (but අනිත් laptop එක use කරන්න ) ex - key loggers fix කරන්න බෑ.






) 