නේවිල් ප්රනාන්දු රෝහල මලබේ Jobak ona aya inna wanam pm ekak danna.
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #1 නේවිල් ප්රනාන්දු රෝහල මලබේ Jobak ona aya inna wanam pm ekak danna.
all_most Member Dec 19, 2011 2,932 128 0 UAE, Ajman May 5, 2016 #3 mokadda ban job eka... ape malli kenek innava e lagapathama
deshanshashi Member Mar 16, 2010 5,481 493 0 41 කඩුවෙල මාලබෙ අතර May 5, 2016 #4 මොකක්ද ෆීල්ඩ් එක මචන්
upulpdn Well-known member Mar 13, 2009 34,672 2,251 113 Kurunegala May 5, 2016 #7 O/L dakwa results tyena yaluwek innawa. Eya keamatylu waattu haara doc widiyata wada karanna. keeyak gewanawaluda?
O/L dakwa results tyena yaluwek innawa. Eya keamatylu waattu haara doc widiyata wada karanna. keeyak gewanawaluda?
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #9 ජොබ් එපා උන් පලයල්ලා. ජොබක් නෑති එඋන්ටඉ මම මේ පොස්ට් එක දෑම්මේ. එක එක විදිහේ ජොබ් තියෙනවා. මට මෙකෙන් කිසි වාසියක් නෑ. මුලින්ම කිව්වා ඔන්න.
ජොබ් එපා උන් පලයල්ලා. ජොබක් නෑති එඋන්ටඉ මම මේ පොස්ට් එක දෑම්මේ. එක එක විදිහේ ජොබ් තියෙනවා. මට මෙකෙන් කිසි වාසියක් නෑ. මුලින්ම කිව්වා ඔන්න.
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #10 all_most said: mokadda ban job eka... ape malli kenek innava e lagapathama Click to expand... මල්ලිට ඕන ජොබ් ෆිල්ඩ් එක කියන්න. පුරප්පඩු තියේන වනම් මම පිමි කරාන්නම්.
all_most said: mokadda ban job eka... ape malli kenek innava e lagapathama Click to expand... මල්ලිට ඕන ජොබ් ෆිල්ඩ් එක කියන්න. පුරප්පඩු තියේන වනම් මම පිමි කරාන්නම්.
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #11 deshanshashi said: මොකක්ද ෆීල්ඩ් එක මචන් Click to expand... පුරප්පඩු තියේන හෑටියට තම ඉතින්.
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #12 upulpdn said: O/L dakwa results tyena yaluwek innawa. Eya keamatylu waattu haara doc widiyata wada karanna. keeyak gewanawaluda? Click to expand... මචන් විහිලුවට ගන්න එපා. සුදුසුකමක් නතුව ඒ ෆිල්ඩ් එකට යන්න අමරුඉ.
upulpdn said: O/L dakwa results tyena yaluwek innawa. Eya keamatylu waattu haara doc widiyata wada karanna. keeyak gewanawaluda? Click to expand... මචන් විහිලුවට ගන්න එපා. සුදුසුකමක් නතුව ඒ ෆිල්ඩ් එකට යන්න අමරුඉ.
Sonica123 Member Nov 29, 2014 1,453 129 0 Colombo May 5, 2016 #13 ජොබක් නති උනුඉ දන්නේ එකේ තියෙන අමරුව.
djnick Well-known member Jul 5, 2010 29,023 2,383 113 අදාල නෑනේ May 5, 2016 #14 Sonica123 said: මචන් විහිලුවට ගන්න එපා. සුදුසුකමක් නතුව ඒ ෆිල්ඩ් එකට යන්න අමරුඉ. Click to expand... api nodannawai bn eka
Sonica123 said: මචන් විහිලුවට ගන්න එපා. සුදුසුකමක් නතුව ඒ ෆිල්ඩ් එකට යන්න අමරුඉ. Click to expand... api nodannawai bn eka
P propa Junior member Sep 7, 2010 261 12 18 May 5, 2016 #15 leda endan wala inna mekko, krumeen ain krannada thiyenne,