https://www.hirunews.lk/286251/විදු...hQIGsW-w4BJs54X9iyYuayHDwmDmQ0T_HYvIpbNGKx28Isource pls?
Source pls
ලංකාවෙන් පිට දාගනින්. ලංකාවෙන් කොහාට ට්රිප් ගියත් කරන්ට් නෑනේ.Trip ekak daganna one
------ Post added on Oct 28, 2021 at 10:54 AM
https://www.hirunews.lk/286251/විදු...hQIGsW-w4BJs54X9iyYuayHDwmDmQ0T_HYvIpbNGKx28Isource pls?
Source pls
ලංකාවෙන් පිට දාගනින්. ලංකාවෙන් කොහාට ට්රිප් ගියත් කරන්ට් නෑනේ.Trip ekak daganna one
බැට්රි බැකප් ගැන අහල නෑ වගේ සෝලා සිස්ටම් වලඔව් දවල්ට..
Podi eka tma hamadama case. Ara 2019di ratama ra current kapuwa welwe api board wela htye MC eke. Ehet eka parakwth kapuwe na. Ahpuwhm kwe connection tyna aya innw kyl. Itin hthhnko.යකෝ ඒකටත් පළි පැත්තක ඉන්න මිනිස්සු, ජනපොතිගෙයි, මැති ඇමතිවරුන්ගෙයි ගෙවල් වල කරන්ට් කපහල්ලකෝ ක්රමයක් හදලා හරි. උන්ගේ ගෙවල් වල කරන්ට් කැපුවොත් නම් මොකක් හරි විසදුමක් ඕකට ලැබේවිනේ.



Unma kadala unma maintainance nokara hitiyoth moko wenne?Ehm crnt kapanna ba bn. E dawas deke maintenance karana ekak na crnt giyoth giya
Ehm krnn puluwanUnma kadala unma maintainance nokara hitiyoth moko wenne?

podiyata fish breeding and small aquarium karana un tamai bn paw...
light loku welaawak digata kepuwoth sorry ma tamai.... business ekata