ow bro moo muslim naha kiyala muge palaweni replies walinma therenawa ..moota oona methana kotawanna..
nombi nohoth ubata:
menna magey skyp id eka :challengerr4u
katha karapan mata mama mey thread ekey dannam uba muslim da nadda kiyala..muslim nam apiata katha karanna godaaak dewal thiye ne.ehema ubata call karanna baha kiyala kiwwoth,methan moada reason pennuwoth ubama oppu kara wage wenawa uba muslim newei kiyala
Mokada mage challenge ekata ready da?![]()
muslim ewun me wage p*nsi wada karanne naha. mu nam aniwaa jathiyak nathi hora shot ekak.
ehema ubata call karanna baha kiyala kiwwoth,methan moada reason pennuwoth ubama oppu kara wage wenawa uba muslim newei kiyala

මම ගියා bye!
