නෝම්බි අල්ලන සහෝදර සහෝදරියන්ට තෑග්ගක්

Status
Not open for further replies.

MuslimLankan

Member
Nov 25, 2008
6,319
697
0
ow bro moo muslim naha kiyala muge palaweni replies walinma therenawa ..moota oona methana kotawanna..

nombi nohoth ubata:

menna magey skyp id eka :challengerr4u


katha karapan mata mama mey thread ekey dannam uba muslim da nadda kiyala..muslim nam apiata katha karanna godaaak dewal thiye ne.:lol: ehema ubata call karanna baha kiyala kiwwoth,methan moada reason pennuwoth ubama oppu kara wage wenawa uba muslim newei kiyala

Mokada mage challenge ekata ready da?
;)


muslim ewun me wage p*nsi wada karanne naha. mu nam aniwaa jathiyak nathi hora shot ekak.
 

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
ko meka ..waren uba muslim kiwwane mokada kona seen ekak kiwwane..laga thiyena mas kadeta gihin kiyana kapanna ethakota lassnata karala dei wade,, ko mage challenge eka?onna mama kattiya ekathu kara conference danna,,
uba muslim nam api piliganna epai..
 

MuslimLankan

Member
Nov 25, 2008
6,319
697
0
Skype:- MuslimLankan

menna mage skye id eka!

honda pita kondak thiyena singha patiyek wage skype eken awilla singha naadayak daanna balamu. :yes::yes::yes::yes::yes:
 

nombi

Banned
Aug 25, 2010
160
22
0
Skype:- MuslimLankan

menna mage skye id eka!

honda pita kondak thiyena singha patiyek wage skype eken awilla singha naadayak daanna balamu. :yes::yes::yes::yes::yes:

MuslimLankan


මම ඉස්කයිප් එකෙන් ඔයාව ඇඩ් කොරල තියෙන්නෙ , මාව ඇක්සෙප්ට් කොරන්න. ඊට පස්සෙ අපිට කොටන්න පුළුවනි ඉන්ශාල්ලාහ්
 

nadun07

Member
Mar 17, 2008
10,852
686
0
http://

මොනව දුන්නත් උඹ වගේ උන්ට නම් මොලේ දෙන්න බෑ කියන එක මම දැන් හොඳට තේරුම් ඇරන් ඉන්නෙ.. පව් කියලත් හිතෙනවා :rofl: මම ගියා bye! :P
 
Last edited:

MuslimLankan

Member
Nov 25, 2008
6,319
697
0
MuslimLankan


මම ඉස්කයිප් එකෙන් ඔයාව ඇඩ් කොරල තියෙන්නෙ , මාව ඇක්සෙප්ට් කොරන්න. ඊට පස්සෙ අපිට කොටන්න පුළුවනි ඉන්ශාල්ලාහ්

onna mama umbawa skype eke accept kara! dan waren kotaa ganna.
 
Last edited:

chanaka chana

Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    ලෝකෙ මැව්වෙ දෙවියොනම් ,දෙවියොන්ම මැව්වෙ කවුද ? හැම දේකම ආරම්භයක් තියනවා ,දෙයක් ඇති වුනොත් විතරයි දෙයක් පවතින්නෙත් විනාශ වෙන්නෙත්
    මොහොම්මත්,අල්ලා දෙවියො කියලා අදහන අනිත් අය ඒ කාලේ ජන නායකයො
    නුතන විද්‍යවට අනුව දෙවියොන්ව බොරු කරලා තියනවා ,හැබැයි අපේ තියන බක්තිය නිසා ඒක පිළි ගන්නෙ නැහැ ,අන්ධ මිනිස්සු වගේ හොරකම්, කරපු ගව පට්ටි අයිති ,අවුරුදු 9 ගැහැණු ළමයි සමග ළිංගිකව හැසිරිච්ච අය කියපුවට දන ගහලා වදිනවා

    :growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl: +++ rep:yes:
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    ඇයි අපි අවුරුදු ගාණකට ඉස්සර හිටපු ගොපලෙක් කියන දෙයක් අහන්නෙ ...හර්ධ ශාක්ෂිට එකගව බැලුවොත් ලෝකෙ දෙවියෙක් නැහැ ... මිනිස්සු තමා දෙවියො ... තම ආගම වෙනුවෙන් ජීවිත ගන්නවා වෙනුවට (සතෙකුගේ හෝ) ඒ කාළය ජීවිතක් බේරීමට වැය කරානම් කොච්චර හොදද



    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: 100%
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    මේකයි ලෝකයේ එකම දහම
    අපිට කකුලේ ඉදන් ඔලුවට ශරීරය අයිතියි ,මේ ලෝකය සොබාදහම නිර්මාණය කරපු දෙයක් (බලන්න වැස්ස ලැබෙන හැටි ,හරි පුදුමයි ,ඒත් ඒකෙ විද්‍යත්මක හේතු තියනවා ..ඒකට තමයි සොබාදහම කියන්නෙ )
    අපි ආත්මයෙ කාලය ඉවර වෙන කල් නොයෙකුත් දේවල යෙදෙමින් ඒ කාළය ගෙවනව ... ආත්ම තෘප්තියක් ඇතිවෙන්නෙ ඒ කාළය හොදින් ගෙවනවනම් ... බලන්න හොරෙකුට මිණිමරුවෙකුට සැන සිල්ලෙ ඉන්න බෑනෙ ... ඔන කෙනෙකුට තමන් කැමති ආගම අදහන්න අසීමිත අයිතියක් තියනවා (සමහර ඉස්ලාම් රටවල ඇරෙන්න)
    මේ ලෝකෙ මිනිස්සු කවදා අතීතයේ නොදියුනු මිනිස්සු කියපුව අත ඇරලා දාලා තාර්කික වෙයිද ....
    ඇස් ඇරිය යුත්තේ ඒ ඇස හිමි පුද්ගලයායි

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    Mey thread ekey islam aagamata erehiwa katha karapu (Pawdgalikawama mata oyalath ekka kisima wairayak naha)saha mage anek anya aagamika sohodarawarunta:


    Mama samanyen Religious issues walata ennaha mokada mata ewwa wadakuth naha .EK inna magey okkoma yaluwo dannwa mama kawda kiyanna.Mama mey thread ekata aawe kaatwath ho wena agamakatawath insult karannawath newei eeyka mage replies podi babekta unath therenwa.Mama methan aawe Ape aagame kiyala lanchanya gahagena apey aagamat wiruddawa wada karana,ElaKiri.com FAKE idk gana attha pahadal denna.Mokada muslim aagame moo kiyana kisima deyak naha.Atthenma moo kiyana islamic wachana sampooranyenma waradhy eekai mata sakayak aawe.
    Mata oppu karanna oona wune eey tika.

    mey nobi kiyan fake id ge moadakame tharama saha anagatthu than balannna oonanam sakshi dennam skyp chat snaps.

    -NO RELIGIOUS ISSUES IN EK PLZ-
    :yes:
     
    Last edited:

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    අපි අහපු ප්‍රශ්න වනුයේ පිලිවෙලින්

    1. දෙමල දන්නවද ?
    2. කලිමා 5
    3. මලක්වරුන් 10 දෙනා
    4. වුලු කරන්නේ කෙසේද ?
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    -NO RELIGIOUS ISSUES IN EK PLZ- :yes:[/QUOTE]

    mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..:yes::yes::yes:
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    Breaking News!

    nombi ape group chat ekey adagena naanawa bawa karunawen salakanna.ohu muslim nonwana bawa oppu wee hamaraya.

    Keep in touch for updates!!
    මම කලින්ම කිව්වනේ මල්ලි.. දැන් ඉතිං ඕකට ඔච්චර දඝලන්න එපා.. ඕකෙන් වෙන්නෙ මේ කොහෙවත් යන ෆේක් කබ්බෙක් ෆෝම් වෙන එක විතරයි...
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    අපි අහපු ප්‍රශ්න වනුයේ පිලිවෙලින්

    1. දෙමල දන්නවද ?
    2. කලිමා 5
    3. මලක්වරුන් 10 දෙනා
    4. වුලු කරන්නේ කෙසේද ?

    me ekakatawath apata hari pilithurak hambawune natha :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    -NO RELIGIOUS ISSUES IN EK PLZ- :yes:

    mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..:yes::yes::yes:[/QUOTE]
    ow bro thawath deyak pahadili wenna oona islam namak thibbata ..internet eken copy paste dunna paliyata eya muslim kiyala api danne nahane.

    Kawru hari ehema issues daanwanam eey oonama aagamak ekagai.oya kamathinam api EK religious thread ekta gihin thamge aagmata daapu thread newei anunge aagamata banapu,insult karapu threads ganan karamu ..therewi oyata.ethandi oyama dakii kocchara fakes islam aagamat banalada kiyala.eey wunath api piligannaha sasthayama ehemai kiyala.Mokada mama wadi purama sinhala kollo aashraya karanne.
    :yes::yes::yes:
     
    Status
    Not open for further replies.