නෝම්බි අල්ලන සහෝදර සහෝදරියන්ට තෑග්ගක්

Status
Not open for further replies.

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
මම කලින්ම කිව්වනේ මල්ලි.. දැන් ඉතිං ඕකට ඔච්චර දඝලන්න එපා.. ඕකෙන් වෙන්නෙ මේ කොහෙවත් යන ෆේක් කබ්බෙක් ෆෝම් වෙන එක විතරයි...
aniwa saho...Mage wadey iwarai man aye awith monawath kiyanna deyak ithuru wela thibbanm ..eyata mama kiyanney lajja nathy ekek kiyala.

:yes:
 

chanaka chana

Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..:yes::yes::yes:
    ow bro thawath deyak pahadili wenna oona islam namak thibbata ..internet eken copy paste dunna paliyata eya muslim kiyala api danne nahane.

    Kawru hari ehema issues daanwanam eey oonama aagamak ekagai.oya kamathinam api EK religious thread ekta gihin thamge aagmata daapu thread newei anunge aagamata banapu,insult karapu threads ganan karamu ..therewi oyata.ethandi oyama dakii kocchara fakes islam aagamat banalada kiyala.eey wunath api piligannaha sasthayama ehemai kiyala.Mokada mama wadi purama sinhala kollo aashraya karanne.
    :yes::yes::yes:[/QUOTE]

    ...........

    oya kiyana eka math pili gannawa.. meke Muslimlanka kiyana yaluwa godak welawata randu athi karanawa.. ohu hema welema Sinhala Jathiyata wiruddawa katha karanawa.. Paudugilikawa mata eya ekka tharahak nea namuth mama eka dekka.. a wagema hema hemoma thamange agam Walata religious walata godak adarei.. eka ture.. ayata witharak nemei apith.. Mokada meka ape rata.. ape Motherland eka.. Thamnge religious eka thaman adahanawanam iwarai.. ayage comments and reply balanna.. meka ayata witharak nemei ape sinhala ayath karanawa.. But arambaya meyagen mama dakinne.. :yes:

    kiyanna thiyenne api mara gannawata wada deyak karanna puluwan.. api mona religious eke unath api marenawa.. mea hema dema dala yanna wenawa.. !!! eka ture..
    :yes::yes::yes:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    ow bro thawath deyak pahadili wenna oona islam namak thibbata ..internet eken copy paste dunna paliyata eya muslim kiyala api danne nahane.

    Kawru hari ehema issues daanwanam eey oonama aagamak ekagai.oya kamathinam api EK religious thread ekta gihin thamge aagmata daapu thread newei anunge aagamata banapu,insult karapu threads ganan karamu ..therewi oyata.ethandi oyama dakii kocchara fakes islam aagamat banalada kiyala.eey wunath api piligannaha sasthayama ehemai kiyala.Mokada mama wadi purama sinhala kollo aashraya karanne.
    :yes::yes::yes:

    ...........

    oya kiyana eka math pili gannawa.. meke Muslimlanka kiyana yaluwa godak welawata randu athi karanawa.. ohu hema welema Sinhala Jathiyata wiruddawa katha karanawa.. Paudugilikawa mata eya ekka tharahak nea namuth mama eka dekka.. a wagema hema hemoma thamange agam Walata religious walata godak adarei.. eka ture.. ayata witharak nemei apith.. Mokada meka ape rata.. ape Motherland eka.. Thamnge religious eka thaman adahanawanam iwarai.. ayage comments and reply balanna.. meka ayata witharak nemei ape sinhala ayath karanawa.. But arambaya meyagen mama dakinne.. :yes:

    kiyanna thiyenne api mara gannawata wada deyak karanna puluwan.. api mona religious eke unath api marenawa.. mea hema dema dala yanna wenawa.. !!! eka ture..
    :yes::yes::yes:[/QUOTE]
    100% kma ekagai ..+rep denna baha kathawata spread karannalu .:yes:
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    [11:54:11] nasim: sory ban uba wagey leddu ekka katha karanna mata time waste karanna baha
    [11:54:30] nasim: eka nemei mama kiwwe
    ubala ubalage aagama hariyata pilipadinawa nam , nabi thuma karapu hema deyakma akurata pilipadinna onai kyalai mama kiwweapi karagannam tc
    [11:54:33] nasim: bye
    [11:54:34] nombi: ay ehenam mechchara wela time waste kale ?
    [11:54:45 | Edited 11:54:57] nasim: ay ehenam mechchara wela time waste kale ? :Duba moadaya kiyala pennanna
    [11:54:49] nasim: :D
    [11:54:52] Muslim Lankan: ape prashnawalata pilithuru denna bari ewunta api pilithuru denne naha
    [11:55:02] nasim: ow aniwa
    [11:55:09] nombi: hehehehhe
    [11:55:18] nombi: tava time waste karanna asada ?
    [11:55:36] nasim: uba aluth id ekak hadan waren
    [11:55:47] nombi: hadala tiyenne :D
    [11:55:48] nasim: nombi newei "nondi" kiyala
    [11:55:50] nasim: (rofl)
    51N5JNZA0ML._SL500_AA300_.jpg

     
    Last edited:

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    [12:03:42] nombi: nombi allanakota kethi ganna hoda na
    [12:03:47] nombi: kenthi
    [12:03:54] Muslim Lankan: (rofl)
    [12:04:00] nasim: kethi gannapolu gannada kiyanne?
    [12:04:04] nasim: sinhal danne nathooooooooooo
    [12:04:18] Muslim Lankan: aahahaha
    [12:05:19] nombi: allah ge polla ganna :D



    onan thawath podi kaellak ..;)
     

    Dreams001

    Member
    Dec 6, 2008
    15,966
    939
    0
    - ElaKiri Radio -
    Machan "nombi" as i know fake id!

    ubath ekka mama wairayak naha..uba kamathinam hoda id ekak hadagena waren ayeth EK ekata api ekathuwela fit ekey imu,hoda posts damu.Inna kaaley hodata sathutin idala yamu.

    ehema uba kamathy nathnam eey ube kamatthak.
    Jeewathwela inna tike minihek wagey jeewath wela marenna oona.mokada api jeewath wenney aagam ekka newei minissu ekka.marenna inna winadiye wathura bindhuwak wath denna puluwan manussyaekta misak aagama kiyana maayakara label ekata newei.

    Ubata dewi pihitai! :yes:
     
    Status
    Not open for further replies.