mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..![]()
-NO RELIGIOUS ISSUES IN EK PLZ-
IDIRIYATATH
IDIRIYATATH
mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..![]()
aniwa saho...Mage wadey iwarai man aye awith monawath kiyanna deyak ithuru wela thibbanm ..eyata mama kiyanney lajja nathy ekek kiyala.මම කලින්ම කිව්වනේ මල්ලි.. දැන් ඉතිං ඕකට ඔච්චර දඝලන්න එපා.. ඕකෙන් වෙන්නෙ මේ කොහෙවත් යන ෆේක් කබ්බෙක් ෆෝම් වෙන එක විතරයි...

ow bro thawath deyak pahadili wenna oona islam namak thibbata ..internet eken copy paste dunna paliyata eya muslim kiyala api danne nahane.mea kathawata math ekagai namuth.. meke wedipura owa karanne Muslim yaluwan kiyana eka pehedili..![]()


[/QUOTE]



ow bro thawath deyak pahadili wenna oona islam namak thibbata ..internet eken copy paste dunna paliyata eya muslim kiyala api danne nahane.
Kawru hari ehema issues daanwanam eey oonama aagamak ekagai.oya kamathinam api EK religious thread ekta gihin thamge aagmata daapu thread newei anunge aagamata banapu,insult karapu threads ganan karamu ..therewi oyata.ethandi oyama dakii kocchara fakes islam aagamat banalada kiyala.eey wunath api piligannaha sasthayama ehemai kiyala.Mokada mama wadi purama sinhala kollo aashraya karanne.
![]()



[/QUOTE]
uba moadaya kiyala pennanna



One nation one mother we love our Pakistan ! We cheer for Pakistan
Proud to be a muslim !


maarai oya EK ekey reply dannathy kattiya innawa kiyal hithnawada



