each religions is different then others... bt kep this in mind we are humans in one nation.![]()
even though religions are different , truth is common to all , whether you believe it or not

each religions is different then others... bt kep this in mind we are humans in one nation.![]()

ලෝකෙ මැව්වෙ දෙවියොනම් ,දෙවියොන්ම මැව්වෙ කවුද ? හැම දේකම ආරම්භයක් තියනවා ,දෙයක් ඇති වුනොත් විතරයි දෙයක් පවතින්නෙත් විනාශ වෙන්නෙත්
මොහොම්මත්,අල්ලා දෙවියො කියලා අදහන අනිත් අය ඒ කාලේ ජන නායකයො
නුතන විද්යවට අනුව දෙවියොන්ව බොරු කරලා තියනවා ,හැබැයි අපේ තියන බක්තිය නිසා ඒක පිළි ගන්නෙ නැහැ ,අන්ධ මිනිස්සු වගේ හොරකම්, කරපු ගව පට්ටි අයිති ,අවුරුදු 9 ගැහැණු ළමයි සමග ළිංගිකව හැසිරිච්ච අය කියපුවට දන ගහලා වදිනවා
අනේද කියන්නෙ! 
අල්ලාහ් සුබානවතාලගෙ නාමයෙන් බොරු කියන්න එපා![]()

අනේද කියන්නෙ!
බොරු නෙවෙයි.. අගෞරවයකුත් නෙවෙයි.. ඇත්ත කියල තියෙන්නෙ![]()




විශ්වයේ නිර්මාපක , ආරක්ෂක , පෝශක , පරිපාලක සර්ව බලධාරී අල්ලාහ් සුබානවතාලාට අනුව නම් ඇත්ත නෙවෙයි.ada ubawa nombi allawannam![]()
ඇයි මාව හලාල් කොරන්නද යන්නේ , මම කොන කපලයි ඉන්නේ ඉන්ශාඅල්ලාහ්
මූ මොන මුස්ලිම්ද මල්ලි... මේ වෙන එකෙක්... නැති අවුලක් ඇති කරන්න ඇවිල්ලා...oya nombi da mokada ekaata kiyanne..Dan uba kiyenne uba muslim kiyalda?
මූ මොන මුස්ලිම්ද මල්ලි... මේ වෙන එකෙක්... නැති අවුලක් ඇති කරන්න ඇවිල්ලා...
ඇයි මාව හලාල් කොරන්නද යන්නේ , මම කොන කපලයි ඉන්නේ ඉන්ශාඅල්ලාහ්
උඹ නම් මලක් ගහල කවි කියනවද කොහෙද , මොකක්ද ඔයි මම කොරපු අවුල මෙතන ? දෙහි බෑයක් මූණේ ගාගත්තට පස්සෙ උත්තර දීපන්.


kona kapanna umbata konak thiyenawada ? kalisama galawala balapan umbata ekak thiyenawada kiyala
Allahu Akbar
ඇයි සර්ව බලධාරි අල්ලාහ් සුබානවතාලා උඹට කොනක් දීල නැද්ද ?


ඇයි සර්ව බලධාරි අල්ලාහ් සුබානවතාලා උඹට කොනක් දීල නැද්ද ?
ow bro moo muslim naha kiyala muge palaweni replies walinma therenawa ..moota oona methana kotawanna..මූ මොන මුස්ලිම්ද මල්ලි... මේ වෙන එකෙක්... නැති අවුලක් ඇති කරන්න ඇවිල්ලා...
ehema ubata call karanna baha kiyala kiwwoth,methan moada reason pennuwoth ubama oppu kara wage wenawa uba muslim newei kiyala 