හෙට එනවද උඹල
බලන්න ඔසී සහ කොදෙවු එක
පට්ට ගේමක් තියෙයි නෙ
උඹේ සීන් එක බලන්න ඕනෙ මැතිවුස් බෝල් කරද්දි දුන්න අවුට් එකත් අවුට් නෑ නේද,ලයින් එකෙන් පිට පිච් වෙන්නෙ ඒක
අම්පයර් කාරය දීල ස්ක්රීන් එකේ දැම්ම නෝන්ඩියට වටේම බලනව.
tickets 4k tiyenawa,e unata yanna kammeli,hitunot yanawa, ,,finalnam yanawa,
uge ekanam out ne tamai,impect out side leg,eth awlak ne owa normal dewal

යාළුවා ඔයාට බලකරන්න හෝ කියන්න බැහැ අහවල් රටට චියර් කරන්න කියල. තමන්ගේ කැමති රට තමයි චියර් කරන්න. එසේ බලකිරීම මානව හිමිකම් උල්ලන්ගනයක්. තමාට කැමති රටට තමන් චියර් කරනවා. උබට ඕන රටට උබ කරපන්. අනෙක රත්රන් උබ බොරුවට මෙතන බෙරිහන් දුන්නට වැඩක් නැහැ. උබේ ඔය වචන සෙට් එක අහන්නේ උබෙම යාලුවෝ පිරිසක් විතරයි. වෙන කවුරුවත්නම් ඕව අහන්නේ නැහැ.උබ ඔචර ජාති හිතශීය නම් ඔබ සැබවින්ම කරපු දෙයක් පෙන්නපන්. උබ දන්නේ ෆෝරම් එක වල නොකැඩි ටයිප් කරන්න විතරයි .
රත්තරන් අඩුම තරමෙ මෙතනවත් තමන්ගේ රට,ජාතිය වෙනුවෙන් කතා කරලා තියනවා. ඒත් උබ මෙතන කලෙත් අර පොන්න හම්බයින්ට තමන්ගේ පශ්චාත් භාගය පූජා කිරීමක්..
ඈත්තටම මමනම් දකින්නේ අර එක බලන්න ඈවිත් පකිස්තානෙට පුක දුන්න හම්බයෝ එක්ක උබවත් පකිස්තානෙට යවන්න ඔනේ පකිස්තානේ බඩු පොට් එකක පොන්නයො ගහන්න(උබේ පොර ටෝක් එක දෑක්කම හිතට ආව දේ තමයි කිව්වේ කියන්න ඕනේ වචන අකුරු අඩු නොකරම දාලා තියනව.ඈඩ්මින් වෑඩිම උනොත් මාව බෑන් කරයි ඒත් දුකක් නෑ හිතට ආව දේවල් උබ වගෙ නපුන්සකයෙක්ට කියලා).
අවසාන වශයෙන් කියන්නම් සහෝදරයා තොට ලෑජ්ජවක් තියනවනම් දෙකට නෑමිලා පුක හපාගෙන ලිදේ පෑනපිය.







මචෝ මොකද උබ ජාතිවාදය ඉස්මතුකරන්න හදන්නේ මේ video එකේ ඉන්න කෙනා එහෙම කියන්නේ නැ
මේකේ මුළු video එක තියනවා youtube එකේ
මමත් සිංහල
ජරා හම්බයෝ ඉන්නව තමා එත් හැමෝම එහෙම නැ උබ අවන්කයෙන් මේ කරන වැඩේ හොද නැ
ඉතින් ඕකට මෙතන බුරලා හරියනවද ? එලකිරිය කියන්නේ පකිස්තානු එම්බසිය නෙවෙයිනේ . මෝඩයෝ වගේ හැසිරෙන්නේ නැතුව කියන්න ඕන දේවල් කියන්න ඕන තැන් වලට කිව්වා නම් නේද හොඳ ? අඩුම ගානේ පකිස්තානු ෆෝරම් එකකවත් මේ දේ පොස්ට් කරන්න. ලිඳ ඇතුලේ ඉඳගෙන සිංහ නාද දාන්නේ නැතුව පුලුවන්නම් පකිස්තාන් ෆෝරම් එකකට ගිහිල්ල තමන්ගේ සිංහකම පෙනන්න.
උඹලට මුස්ලිම් අයගේ වැරදි පැත්ත විතරයි පෙනෙන්නේ. හොඳ පැත්ත පෙනෙන්නේ නෑ. ඔය වීඩියෝ එකේ ලංකාවට පකිස්තාන් ගහන්න ඕනේ කියලා තියෙන්නේ නුගත් පොඩි කොල්ලෙක්. ඔය වීඩියෝ එකේ ඉන්න අනිත් මුස්ලිම් කොල්ලෝ ලංකාව දිනන්න ඕනේ කියලා තියෙනවා. ඒවා උඹලට පෙනෙන්නේ නැද්ද ?