පට්ටම සෝන්ග් එකක් කොල්ලනේ

jajja

Member
May 31, 2010
70
6
0
පට්ටම සෝන්ග් එකක් කොල්ලනේ

 
Last edited:

Pinimuva

Well-known member
  • Apr 10, 2011
    1,026
    375
    83
    මෙහෙමයි මචන් ...ලස්සන සින්දුවක් ...විරහ වේදනාව දැනෙන විදියට ලියපු සින්දුවක් වියෝ දුක සහ සිහින පැතුම් ....එත් මචන් ඉලව් computer music නැතුව වෙන මොකක් හරි( acoustic ද මන්ද) විදියකට music කරලා කරලා voice එකට මුල් තැන දුන්නනම් සින්දුවේ වටිනාකම තවත් වැඩිවෙනවා හේතුව පද මාලාව හොද නිසා....දැන් සින්දු ලියන ලෝන්තොන්ට හරියට පදයක් ගලපගන්නවත් තේරෙන්නේ නැති එකේ අපරාදේ බන් උබේ මේ සින්දුව ....මේ සින්දුවේ 1st chorus එක අයෙත් අන්තිමට දාපන් මචන් ...