පට්ට ඩික්ෂනරි එකක් සිංහල - ඉංග්‍රිසි විතර&#348

Lejayange

Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    Rep +++
    7160033.gif
     

    dehilu

    Member
    Jan 1, 2014
    459
    56
    0
    machan meka pavichchi karana hatith poddak kiyanna.
    podi menu ekak thiyenne.eka loku karagannath ba.samahara wachana wala kallai pennanne.kohomada loku karaganne?
    anika word,note pad wala wachana witharada ganna puluwan?
    madura eke wage apita ona wachane theruma balaganna barida?
     

    asksajee

    Well-known member
  • Nov 27, 2006
    670
    339
    63

    කෑප්ටන් Jack Sparrow;20626334 said:
    පට්ට මචන්.

    mun hithanne software ekak hadana eka lesi kyla. eka hadana katta danne apine



    thanks.
    rep ++

    thnx Rep+

    bump patta machan

    A. සිරියා;20625673 said:





    ඇට්ටරයා;20623601 said:

    ela..
    rep +11


    patta pata pata

    NIYAMA KATHAWA

    නියම වැඩක්..මේ වෙනකම් ගොඩක් අය Madhura තාමා පාවිච්චි කලේ..මේ කත ඒ වගේම් හොද එකක කියලා හිතනවා..හොද වැඩක්


    මමත් එකක් හදමින් ඉන්නේ... :D
    එල ජය වේවා කොල්ලනේ.... :love::D:yes:


    සහතික ඇත්ත සහෝදරයා.......... Rep+20 more


    මැද තියෙන ඩවුන්ලෝඩ් ටැබ් එක ක්ලික් කරන්න.....ඩවුන්ලොඩ් මැනේජර් එකක් තියෙනවා නම් වැඩේ ලෙසියෙන්ම කරගන්න පුළුවන් ...හැබැයි දෙපැත්තේ තියෙන GET FILE කියන ටැබ් එක ක්ලික් කරන්න එපා ...එකෙන් වෙන මඟුලක් ඕපන් වෙන්නේ......




    Tfs Rep 5 Add

    rep ++++++++



    Thanks hemotama