පපඩම්,මුරුක්කු,වඩේ කා හමාරය [Health Alert]

Dumbledore

Well-known member
  • Oct 1, 2012
    2,363
    955
    113
    Godric's Hollow
    Siravatama dukai lankave minissu vatila thiyena thathve dakkama, vaha kavala hari salli hoyanna thamai hadanne....

    malu banis ekak gattat (malu nathath) daana magulak hariyata danna one ne bn. tea spoon 1ka ganata sini sambola vage deyak dala piti guliyak vikunanna danava. Hotdogs valata dana sausage genath kiyanna deyak na ne... samahara buns vala sausage ekenuth bagayai mun danne....:no:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    Ado sirawatama matath qwa.. Chips badinakotath daanawalu...

    mewa kana minissunta ithin cancer hadila windawala marenne,onna okayi thathwe... :(

    Siravatama dukai lankave minissu vatila thiyena thathve dakkama, vaha kavala hari salli hoyanna thamai hadanne....

    malu banis ekak gattat (malu nathath) daana magulak hariyata danna one ne bn. tea spoon 1ka ganata sini sambola vage deyak dala piti guliyak vikunanna danava. Hotdogs valata dana sausage genath kiyanna deyak na ne... samahara buns vala sausage ekenuth bagayai mun danne....:no:

    mama nam mas malu kanne na,eth oya mas malu kiyala dena ewageth mas malu na......thibboth wisi karana mokak hari kunak rol karala