පපඩම්,මුරුක්කු,වඩේ කා හමාරය [Health Alert]

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,833
    6,070
    113
    ඕක ගැන විස්තර ඇතුව කියල ත්‍රෙඩ් එකකුත් තිබුන ... ඇත්ත(ලු)
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    එක පාරට වඩා තෙල් පාවිච්චි කරන්නත් හොඳ නෑ කඩවල් වල උන් දහ පාරක් විතර එකම තෙල් ටිකෙන් බදින්නේ.
     

    ruchira88

    Well-known member
  • May 16, 2008
    5,185
    940
    113
    manioc chips walata danawa ban matanam plastic raha awith thiyenawa deparakata wada. mama e kale eth baluwa mokada plastic raha kiyala. eth me kathawa daganna kalin e. passe oka danaganna hambune wade aththa. plastic bothal danne wathura bothal ehema. Hulan wadila ikmanata pegen na dammama
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,763
    28,898
    113
    Mata me pereda shorteats wikunana shop ekakadi kiyanawa ahuna e shop eke ganu kenata athule hitiya thawa ganu kenek kiyanawa:

    "Bath beri wenne nathi wenna lunch sheet ekak daala uyanna kiwwalu" :angry:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,727
    113
    Mahanuwara
    එක පාරට වඩා තෙල් පාවිච්චි කරන්නත් හොඳ නෑ කඩවල් වල උන් දහ පාරක් විතර එකම තෙල් ටිකෙන් බදින්නේ.

    ow LDL oil,ekath marayek
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,727
    113
    Mahanuwara
    manioc chips walata danawa ban matanam plastic raha awith thiyenawa deparakata wada. mama e kale eth baluwa mokada plastic raha kiyala. eth me kathawa daganna kalin e. passe oka danaganna hambune wade aththa. plastic bothal danne wathura bothal ehema. Hulan wadila ikmanata pegen na dammama

    ow :yes:

    Mata me pereda shorteats wikunana shop ekakadi kiyanawa ahuna e shop eke ganu kenata athule hitiya thawa ganu kenek kiyanawa:

    "Bath beri wenne nathi wenna lunch sheet ekak daala uyanna kiwwalu" :angry:

    ane amme mata me rate inna epa wenawa owa ahanakota :angry:

    rata ratthatan minissu balu wela
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,654
    2,434
    113
    මම ඔය කතාවට එකඟ නැහැ. ඕවා නොකා හිටියම සදහටම ජීවත්වෙන්න පුලුවන්නම් නොකා ඉන්නව. කෑමවලට වස දාන එක වැරදියි කියන එක පිලිගන්නව, ඒත් නොකා ඉන්න කියන එක පිලිගන්නෙ නැහැ

    ඕනවට වඩා නීති දාගත්තම ඒක තමන්ටත් අනුන්ටත් කරදරයි.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මම ඔය කතාවට එකඟ නැහැ. ඕවා නොකා හිටියම සදහටම ජීවත්වෙන්න පුලුවන්නම් නොකා ඉන්නව. කෑමවලට වස දාන එක වැරදියි කියන එක පිලිගන්නව, ඒත් නොකා ඉන්න කියන එක පිලිගන්නෙ නැහැ

    ඕනවට වඩා නීති දාගත්තම ඒක තමන්ටත් අනුන්ටත් කරදරයි.

    :D:D උබ මැරීය වස කාල. මීහරක:angry::angry::angry::angry:
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    සිරාද මම ෆේස්බුක් එකේ දැක්ක මම හිතුවේ බොරු කියල ... යකෝ මුන්ට හෙන ගහන්න එපාය :angry:
     

    bootboy

    Member
    Mar 2, 2014
    2,513
    76
    0
    Sydney,NSW
    boru machan okanam..kal tiyaganna wena dewal danawa athii..

    thel tikak rath kerela plastic bottle ekak dala balanna moko wenne kiyala....
    flour and plastic ekata ekathu wenne na...:no::no:anika thickness eka ekama widihata adu kerela murukkuwa wate kohomada ban plastic layer ekak stick wenne...:dull::dull:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,727
    113
    Mahanuwara
    mama nam hitnanne na ban.. palstick ekak thel ekata dammata thel eke diya wenne na neda.. eka melt wela bolayak wage hadei neda

    ane amme bolayak wena eka attha eth eke thiyana sangataka kama walata uranawa,eken thama e kama hayya wenne.

    මම ඔය කතාවට එකඟ නැහැ. ඕවා නොකා හිටියම සදහටම ජීවත්වෙන්න පුලුවන්නම් නොකා ඉන්නව. කෑමවලට වස දාන එක වැරදියි කියන එක පිලිගන්නව, ඒත් නොකා ඉන්න කියන එක පිලිගන්නෙ නැහැ

    ඕනවට වඩා නීති දාගත්තම ඒක තමන්ටත් අනුන්ටත් කරදරයි.

    owa kala ehenan windawala marenna... Maharagama Cancer ekata ehema giya nam thereyi range,dan oya katha karanne tharuna kamata ne,35 - 40 pannama thereyi,ethakota kale iwara wela...its up to you

    wade walatath danawalu

    ow

    boru machan okanam..kal tiyaganna wena dewal danawa athii..

    thel tikak rath kerela plastic bottle ekak dala balanna moko wenne kiyala....
    flour and plastic ekata ekathu wenne na...:no::no:anika thickness eka ekama widihata adu kerela murukkuwa wate kohomada ban plastic layer ekak stick wenne...:dull::dull:

    magulak katha karanawa mata kiwwe ohoma karana than wala wada karapu minihek,e manussaya ahatama dakala thiyanawa,thel walata plastic eka dapuhama eke thiyana sangataka thel ekka ekathu wela ewa kama ekka misra wela ita passe hai wena kathawak thiyenne...

    boru kiyala hithanawa nam ehema hithaganna,eth meka attha kathawak...

    boru kiyala api hithana godak dewal attha..
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    ane amme bolayak wena eka attha eth eke thiyana sangataka kama walata uranawa,eken thama e kama hayya wenne.



    owa kala ehenan windawala marenna... Maharagama Cancer ekata ehema giya nam thereyi range,dan oya katha karanne tharuna kamata ne,35 - 40 pannama thereyi,ethakota kale iwara wela...its up to you



    ow



    magulak katha karanawa mata kiwwe ohoma karana than wala wada karapu minihek,e manussaya ahatama dakala thiyanawa,thel walata plastic eka dapuhama eke thiyana sangataka thel ekka ekathu wela ewa kama ekka misra wela ita passe hai wena kathawak thiyenne...

    boru kiyala hithanawa nam ehema hithaganna,eth meka attha kathawak...

    boru kiyala api hithana godak dewal attha..


    අෆොයි :baffled: