shit
those idiots pissed to people who vote for them
Shame on you
disgusting
totally agree with you...........

paba wage ekiyekta chande dipu ewunta den mewata monawda danne nee kiyanna tiyenne.....? hariyata sinhalen katakaragannawath bee e madiwata debate ekakata giyama nagena nagena antime diyawelama yanawa....... mokata munta chande dunnada manda gampaha district eke inna gon harak........ gampaha district eke inne mahama maha moda harak relak........ netnam me wage ekiyekta chande deida......? anith eka ara mervin silva wage uttamayekwath wedima manapen dinewwane........ ane moda gampaha district eke minissu.........



ehema wennath athi samahara wita
kohomath ubala kiyanne MR salliwalata bapa gatta kiyalane