පබා නිල්වලා රන්ගා ආන්ඩුවට සහය දීමට ඉදිරි&#

SANJEE

Well-known member
  • May 30, 2006
    40,391
    1,026
    113
    42
    අගනගරේ කිට්ටුව
    shit

    those idiots pissed to people who vote for them
    Shame on you
    disgusting


    totally agree with you........... :yes: :yes:

    paba wage ekiyekta chande dipu ewunta den mewata monawda danne nee kiyanna tiyenne.....? hariyata sinhalen katakaragannawath bee e madiwata debate ekakata giyama nagena nagena antime diyawelama yanawa....... mokata munta chande dunnada manda gampaha district eke inna gon harak........ gampaha district eke inne mahama maha moda harak relak........ netnam me wage ekiyekta chande deida......? anith eka ara mervin silva wage uttamayekwath wedima manapen dinewwane........ ane moda gampaha district eke minissu......... :lol:
     

    sujhansi

    Member
    Jul 4, 2007
    1,080
    96
    0
    totally agree with you........... :yes: :yes:

    paba wage ekiyekta chande dipu ewunta den mewata monawda danne nee kiyanna tiyenne.....? hariyata sinhalen katakaragannawath bee e madiwata debate ekakata giyama nagena nagena antime diyawelama yanawa....... mokata munta chande dunnada manda gampaha district eke inna gon harak........ gampaha district eke inne mahama maha moda harak relak........ netnam me wage ekiyekta chande deida......? anith eka ara mervin silva wage uttamayekwath wedima manapen dinewwane........ ane moda gampaha district eke minissu......... :lol:

    :baffled::baffled::baffled::baffled:
    sampurna aththa
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Rajapaksa-420x0.jpg


    ape rajata jayawewa :D

    kattiya apith ekka join wen na :D
    hehe ow ithin SF ge pattata pabawa salliwalata gattada kawda danne :P ehema wennath athi samahara wita :P so SF ge pattata salli deela gattanam MR pabawa salli walata gattama moko wenne :rofl: kohomath ubala kiyanne MR salliwalata bapa gatta kiyalane :rofl: paba nikan dan baduwak wage :lol: salliwalatamai weda :P bad reps walata onna welcome kiwwa :lol:

    kalekin political thread ekakata bahinna hithuna rep tikak kapaaganna :rofl: xD