උන් හෙන පඩ ශෝ කල්ලියක්.මන් දැක්ක තැන hahaa දැම්ම.
pitastharaya Well-known member May 27, 2013 1,201 687 113 Mar 15, 2022 #21 උන් හෙන පඩ ශෝ කල්ලියක්.මන් දැක්ක තැන hahaa දැම්ම. Reactions: meeka, Walter White and Bizzare_Art
tinto brass Well-known member Dec 25, 2014 4,623 6,172 113 Mar 15, 2022 #23 බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර Reactions: Walter White
බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර
Bizzare_Art Well-known member May 7, 2017 2,820 1 2,824 113 Rathmalana Mar 15, 2022 #24 tinto brass said: බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර Click to expand... hmm ow ban.
tinto brass said: බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර Click to expand... hmm ow ban.
deadpool84 Active member Jan 12, 2018 242 205 43 Mar 16, 2022 #25 unge salli walin un kanawa bonawa, ekata kattiyata sahenna ridila thiyana bawanam penawa
Sandy_Fdo Well-known member Sep 12, 2021 20,111 23,339 113 Mar 16, 2022 #26 tinto brass said: බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර Click to expand... This is fucking true. Salli ne gaga bonna ena un badu madi kiyala, man gane thawa bothalayak kiyana ewwaa ine taram tiyenawa. Gode kabbanwa form karanna epa kiyanne oka tamai. Reactions: Im.Just.a.Fool, meeka and tinto brass
tinto brass said: බොන තැන , සල්ලි නැති එකාගේ පර්ස් එකත් දිගෑරෙන බව ඇත්තක්.. හැබැයි ඒ වීඩීයෝ එක දැක්කහම නම් හිතෙන්නේ පම්බල කියන්නේ පට්ට කුනු හැත්තක් කියල තමා...ඒක ආයේ වෙනස් කරන්න බෑ.. පම්බල චොර Click to expand... This is fucking true. Salli ne gaga bonna ena un badu madi kiyala, man gane thawa bothalayak kiyana ewwaa ine taram tiyenawa. Gode kabbanwa form karanna epa kiyanne oka tamai.
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,657 125,253 113 දෙහිවල Mar 16, 2022 #27 කෙනෙක්ට උන් පඩ සෙට් එකක්. තව කට්ටියකට උන් පට්ට පොරවල්. අපිටනම් ඉතින් ආතල් ගන්න ඔය තරම් බෝතල් ඕන නැහැ. කවුද දන්නේ උන් එකම බෝතලේ ෆොටෝ හතර පහකට ගන්නවද කියලා Reactions: kinkon and Bizzare_Art
කෙනෙක්ට උන් පඩ සෙට් එකක්. තව කට්ටියකට උන් පට්ට පොරවල්. අපිටනම් ඉතින් ආතල් ගන්න ඔය තරම් බෝතල් ඕන නැහැ. කවුද දන්නේ උන් එකම බෝතලේ ෆොටෝ හතර පහකට ගන්නවද කියලා
Voldemort Bro Well-known member Jan 1, 2020 10,080 13,948 113 126 Hogwarts Mar 16, 2022 #28 Kawda ban pambala set eka? Mokkda wela tyenne