එළ බුවා;15423903 said:එළ thread 1, තෙරුවන්සරණයි! සහො
TFS+

me lagadi dawasaka wahane yana gaman ape Engineer kenek kiyanawa " ubala dannawada, ape me shareeren 95%kma wage his kiyala" reason eka paramanuwali thamai bod eke padartha hedila tienne, itin paramanuwema ara pramanaak tiyenne his ne.