පරිඝණකයට තවත් මොනිටරයක් සම්භන්ද කරමු...

tnnera

Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    macho moniter 2kata wada connect karanna system akak danne nadda? games walata use karanna puluwan wena wediata...?
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    හොදනම් අරවා එකක් දාලා එහෙම යන්න ඉතින්:D
    මෙයත් ගෙදර MONITOR දෙකක්ම ගහගෙන තමයි ඉන්නේ
    ඒකයි ඔය අපටත් SET කරගන්ඩ කියන්නේ............
    (රෙප් දෙන්ඩ බෑලු වටේටම අල්ලලා එන්ඩලු)
     

    kiddoroks

    Junior member
  • Jun 9, 2011
    509
    22
    18
    drinks.gif


    elaz.....!!!!!!!!
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    Good Post Machan..... :)


    ela macho...ela.... thnx

    යකා;11645828 said:
    වැදගත් පූස් රාළේ.:cool: මොනිටර් දෙකක් තියා එකක් ගන්නත් සල්ලි නෑ :( (තියෙන්නෙත් 15" CRT එකක්) REP+:)

    Thanks for sharing>>!!!!!



    macho moniter 2kata wada connect karanna system akak danne nadda? games walata use karanna puluwan wena wediata...?
    ඒ කිව්වේ?
    මට තේරුන්නෑ උඔ කියපු එක
    උඔට ඕනි ඩුවෙල් බූට් මැෂින් එකක ඕඑස් දෙක මොනිටර් දෙකේ පෙන්නන්නද?
    නැතිනම් එකම ඕඑස් එකේ ඩෙස්ක්ටොප් එක එකකයි අනිත් එකේ ගේම් එකයි පෙන්නන්නද?:rolleyes:

    බම්ප්ස්.... :P



    කලු පූසා;11646730 said:
    You must spread some Reputation

    thankz machan

    එලස් කරල බලන්න ඕනේ:P
    අරවා දෙන්න බැහැලු:sorry:

    මෙයත් ගෙදර MONITOR දෙකක්ම ගහගෙන තමයි ඉන්නේ
    ඒකයි ඔය අපටත් SET කරගන්ඩ කියන්නේ............
    (රෙප් දෙන්ඩ බෑලු වටේටම අල්ලලා එන්ඩලු)
    :yes::yes::yes::yes::yes:
    Thanks For Sharing
    Rep++

    drinks.gif


    elaz.....!!!!!!!!

    Thanks
    +rep :D

    good post

    මම මේ වැඩේ කරලා බලලා තියෙනවා...
    එල එල පුසෝ...:D:D

    You must spread some Reputation around before giving it to sudu pusa again:(
    තෑන්ක්ස් මචන්ලා:D:D:D:D:D
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    නියමයි, මේක හොඳයි හදිස්සිය්ට ෆිල්ම් එකක් නම් බලන්න බෑ විකාරවෙලා පේන්නේ :P
    :yes::yes::yes::yes:
    ඒකට කරන්න ඕනි VGA පොට් දෙකක්ම තියෙන වීඩියෝ කාඩ් එකක් ගන්න එක.
     

    Similar threads