මෙයත් ගෙදර MONITOR දෙකක්ම ගහගෙන තමයි ඉන්නේහොදනම් අරවා එකක් දාලා එහෙම යන්න ඉතින්![]()



Good Post Machan.....![]()
maxa![]()
ela macho...ela.... thnx
යකා;11645828 said:වැදගත් පූස් රාළේ.මොනිටර් දෙකක් තියා එකක් ගන්නත් සල්ලි නෑ
(තියෙන්නෙත් 15" CRT එකක්) REP+
![]()
Thanks for sharing>>!!!!!
elazz
thanks![]()
ඒ කිව්වේ?macho moniter 2kata wada connect karanna system akak danne nadda? games walata use karanna puluwan wena wediata...?

බම්ප්ස්....![]()
Thanx
කලු පූසා;11646730 said:You must spread some Reputation
thankz machan
එලස් කරල බලන්න ඕනේ
අරවා දෙන්න බැහැලු![]()
මෙයත් ගෙදර MONITOR දෙකක්ම ගහගෙන තමයි ඉන්නේ
ඒකයි ඔය අපටත් SET කරගන්ඩ කියන්නේ............
(රෙප් දෙන්ඩ බෑලු වටේටම අල්ලලා එන්ඩලු)





Thanks For Sharing
Rep++
![]()
elaz.....!!!!!!!!
Thanks
+rep![]()
good post
මම මේ වැඩේ කරලා බලලා තියෙනවා...
එල එල පුසෝ...
You must spread some Reputation around before giving it to sudu pusa again![]()





නියමයි, මේක හොඳයි හදිස්සිය්ට ෆිල්ම් එකක් නම් බලන්න බෑ විකාරවෙලා පේන්නේ![]()



