පරෙස්සමෙන් යන්න...ගිහින් සතුටින් ඉන්න හැම&#350

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    පරෙස්සමෙන් යන්න...ගිහින් සතුටින් ඉන්න හැම&#350



    obata-ma-adaraya-kala-bawa-lyrics.png
     

    pulgaka

    Well-known member
  • May 26, 2015
    1,121
    1
    357
    83
    ඕක මටත් වැදුන කාලයක් තිබ්බා බන්

    මම ඇහුවේ මේ දෙක



     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya

    ෆ්ලයිට්1 8 .35pm යාලුවනේ... දැන් ඇතුලට දැම්මා.. ෆෝන් එක ඕෆ් කලා...
     

    Sara531

    Member
    Jan 18, 2016
    26,790
    2,080
    0
    තරු අතරේ

    ෆ්ලයිට්1 8 .35pm යාලුවනේ... දැන් ඇතුලට දැම්මා.. ෆෝන් එක ඕෆ් කලා...

    එ කොහොමද ඒහෙම වෙන්නෙ...ෆලයිට් එකෙදිත් මැසෙජ් කරන්න පුලුවන් නෙ..ටේක් ඔවර් කරනකම්ම ඔෆ් කරන්න ඔනි නැනෙ...
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    එ කොහොමද ඒහෙම වෙන්නෙ...ෆලයිට් එකෙදිත් මැසෙජ් කරන්න පුලුවන් නෙ..ටේක් ඔවර් කරනකම්ම ඔෆ් කරන්න ඔනි නැනෙ...

    power bank1 amathaka wela... heta ra wenakan btry thiyaganna ona.. eka nisa off kara... :(
     

    menaka60

    Well-known member
  • Dec 17, 2012
    2,891
    1,001
    113
    Ubada yanne ?? kellada yanne ??
    kawru giyath kamak na uba Elakiri waren
    uba mata udaw karala thiyanawa
    uba ela kollek
    :):)
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83

    දුරැ රට ගියත් අපිට ඕව කියල මතක් කරන්න කවුද බන් ඉන්නේ :(:(

    මගේ experience එකේ හැටියටනන් කෙල්ලෙක්ට වැඩිය හොඳයි බල්ලෙක් හදාගත්තනන්. තරහට නෙවෙයි කලකිරීමෙන් කිව්වේ :oo:

     
    Last edited:

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83

    කෙල්ලවද යැව්වේ? ඇයි බන් කෙල්ලව තනියම රට යැව්වේ?