



KP KP KP..udde dinna weeraya KP KP parlimenthuwata...
Jeneral wa pituwahal karamu![]()
Hey bro, me windows8 kiyana eka maha modayek mcn.u kiyana kisima deyaka logic ekak ne.nikan dodawana vitarai.a hinda muge thread walata kauruth reply karanne natuwa hitiyama hari.nikanma ewa pallehata yai.
meka dapu gonata therenne ne... oya thinduwa dunna kiyana adikaranawa adikaranayak nowana bawa....![]()
![]()
thoge logic eke thiyenne kpkpkpkp
tho wage pla reply danna ona naha
rata gana niyama kakumak thiyana aya innawa
අපේ වින්8 අය්යාගේ තවත් වැඩක්.........
මදක් සිතන්න.....
මොහු අතුලගේම සරුපයට හිමිකම් කියන්නෙක්ද ??? (මොහු අතුල විය නොහැක )
නමුත් මොහු කරන්නේද අපෙ එලකිරි මිතුරන් දේශපලනික වශයෙන් කෙටවීම නොවේද ????
මොහු වල් පල් කිය අසන ප්රශ්න මග අරිමින් යන බව මොහුගේ ත්රෙඩ් කියවීමෙන් හොදින් තෙරුම් ගත හැකිය.......
මොහුගේ ත්රෙඩ් වෙනුවෙන් කලය වැය කිරීමෙන් ඵලක් ඇත්දැයි මදක් සිතන්න.........
rata gana kese wethath toge puke nam loku kakkumak tiyena bawa penawa.napunsakaya.

අපේ වින්8 අය්යාගේ තවත් වැඩක්.........
මදක් සිතන්න.....
මොහු අතුලගේම සරුපයට හිමිකම් කියන්නෙක්ද ??? (මොහු අතුල විය නොහැක )
නමුත් මොහු කරන්නේද අපෙ එලකිරි මිතුරන් දේශපලනික වශයෙන් කෙටවීම නොවේද ????
මොහු වල් පල් කිය අසන ප්රශ්න මග අරිමින් යන බව මොහුගේ ත්රෙඩ් කියවීමෙන් හොදින් තෙරුම් ගත හැකිය.......
මොහුගේ ත්රෙඩ් වෙනුවෙන් කලය වැය කිරීමෙන් ඵලක් ඇත්දැයි මදක් සිතන්න.........
mcn eka tamai math kiwwe.mu ge prashna walata uttara dunnata wadak ne mu ekma repeat karanwa.he is doing wht u exactly said mcn.muge ewata reply kare nati unama ivari.
ko ehenam ponseka gana thread dapan puluwannam

ponnaseka karapu pahara wada walata ellala marana daduwamath denna bari kamak naha

umba methana kade yannawanam paduwe palayan !! nikan gobbayek wenna epa !! 
kata unath adahasak idiripath karanna puluwan wenna ona !! 