පලවෙනි පුරවැසියන්ට වෙන දේවල් #ඇල්ල #QOL

Mr Bones

Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
    dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
     

    Niko Boy

    Well-known member
  • Nov 6, 2015
    1,973
    1,024
    113
    Sri Lanka
    මේ මනුස්සයත් හෑල්ල ලියලා විතරයි. ගහක් කඩන් වැටුනා කියලා බොරුවට හරි කිව්වට පස්සේ හා හරි ගාන්නෙ නැතුව එක්කෝ ගිහින් බලන්න ඕන. at least 4 ට 5ට වත්. රෑ 10 වෙනකන් ඉදලා හෝටලේට බනිනවා. අනික රට වටේම bad review දාන්න ඕනෑ. ඒක කරන්නෙත් නෑ.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    මෝඩ පක්කු. දැනගන්න ඕනේ ගෙස්ට්ලා එන කාලෙට ගෙදෙට්ට වෙල ඉන්න. ඇන්ජීඕ වලින් ලැබෙන සල්ලි අරන් රනිල්ට බැන බැන එතුම දුන්න තෙල් පුච්ච් පුච්ච ඇන්ජෝයි කරන්න තමයි දන්නෙ. කාලකන්නි.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,739
    113
    local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
    dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
    Yeah local un hasirenna danne ne. Samahara welata set ekama bahala beela, anith guestlata waathayak wela pool ekata wamenth daanwa.

    Anith pathata gaththoth godak guest house wala un kamathi ne local un ganna mokada gaana kadaganna beri nisa.
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    Capture.jpg
     

    gcloud

    Well-known member
  • Mar 29, 2018
    1,161
    858
    113
    local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
    dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
    hamoma, ubai ube ammai hesirenawa wage jara widihata hesirenawa kiyala hithanna epa. adu kule hina manasikathwaya.

    local number ekak tiyenawada?
    they have a hotline. but English only. No sinhala.
    ------ Post added on Dec 27, 2023 at 9:32 AM