local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
සිංහලු අඩු කුලේYeah local un hasirenna danne ne. Samahara welata set ekama bahala beela, anith guestlata waathayak wela pool ekata wamenth daanwa.local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
local ewun thiyagena inne backup plan ekak widiytaකෝවිඩ් එන්නම උනා ලෝකල් ජරාව ඉස්සරහ මුන්ට වැඳ වැටෙන්න![]()
mona huttakda yako edan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.

local number ekak tiyenawada?You need to call booking.com and inform the situation . They will arrange or pay the difference for any expensive hotel
hamoma, ubai ube ammai hesirenawa wage jara widihata hesirenawa kiyala hithanna epa. adu kule hina manasikathwaya.local ewun awama saththu wage hasirena nisane me serama prashna. ithin hoda ekektawath thanak denna kamathi na.
dan aluthma trend eka hotel walata mic speaker aran gihin karaoke sindu kiyana eka. mokektawath kanak ahila inna naha.
they have a hotline. but English only. No sinhala.local number ekak tiyenawada?