පවුලේ එකෙක් හරි පිටරටකට යවපල්ලා

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    බෙහෙත් නැත්තට නැති වෙන්න යන්නේ , තියෙන ඒවත් ගොඩක් ගණන් යාවි , එකෙක් හරි රට හිටියොත් ඕන කරන බෙහෙත් DHL කරලා හරි ගෙන්න ගන්න පුළුවන්
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    India thama yawanna ona ehama nam :baffled:

    Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata? :confused:
    ai mehen dena prescription eken barida
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ai mehen dena prescription eken barida
    ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan

    Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.

    uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.

    Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa

    Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne :no:

    beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne

    Indiyawe ona reddak salli thibboth
    oww ithin Indiawa ne bung :baffled::baffled:
    ------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,998
    113
    ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan

    Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.

    uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.

    Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa

    Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne :no:

    beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne


    oww ithin Indiawa ne bung :baffled::baffled:
    ------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
    pissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.
     
    • Wow
    Reactions: gnilukshi

    33000v

    Well-known member
  • Aug 10, 2013
    2,931
    3,407
    113
    බෙහෙත් නැත්තට නැති වෙන්න යන්නේ , තියෙන ඒවත් ගොඩක් ගණන් යාවි , එකෙක් හරි රට හිටියොත් ඕන කරන බෙහෙත් DHL කරලා හරි ගෙන්න ගන්න පුළුවන්
    paya dekak 3k athulatha oona wena ewa tamai case eka
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    රටට ඕනේ බෙහෙත් ටික ගෙන්න බැරි කාලකන්නි තව ජන්දේ තියන්න එනවා රටේ ඉන්නේ ගොන්නු කියලා වෙන්න ඇති තාම හිතං ඉන්නේ මුන්
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    pissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.
    Eka thama mama kiuwee India kiyala. balapanko eka kiyala thiyanawa uda

    mama kiyanen ape un India wala na ne. uba danna un innawada? mata nam na India wala danna reliable ekake behethak genna ganna

    Site nam ane manda sure karnana ba bung. anith eka Indian un nee

    Western country thiyanawada lanakwe prescription upload karala beheth ganna puluwan ? :confused:
     
    Last edited:

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    wdnYVCH.png
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,502
    22,171
    113
    කෝ රට ඉන්න උන් මහලොකුවට ඵවනව කියපු සල්ලි
     

    King_cobra

    Well-known member
  • Apr 1, 2015
    17,195
    1,882
    113
    මාතොට
    ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan

    Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.

    uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.

    Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa

    Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne :no:

    beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne

    ------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
    ලංකාවේ ඉඳන් යවන්න පුළුවන් නේ බෙහෙත් priscription එකත් එක්ක ems එකෙන් මන් japan වලට යවලා තියෙනවා දෙතුන් සැරයක්
     
    • Like
    Reactions: acryan

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    India thama yawanna ona ehama nam :baffled:

    Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata? :confused:
    Doctor kenek liyapu thunduwa ekka yawanna puluwan. Mn gennagena thiyanawa lankawen.
     
    • Like
    Reactions: acryan

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,620
    25,974
    113


    රට ඉන්න මිනිහෙක්ට මෙහෙ එකෙක්ව බේරන්න බැරි බව ඔබේ කුරිම්බැට්ටි මොළේට තේරෙන්නේ නැද්ද ?

    බෙහෙත් විතරක් නෙවේ Consumables, Machines, Spare parts , Service parts, Skilled work forces , Service Engineers , Repair technicians, .......etc

    ලොකු යාන්ත්‍රණයක් Heath Industry එක කියන්නේ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,749
    87,153
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    India thama yawanna ona ehama nam :baffled:

    Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata? :confused:

    නෑ දියුණු රටවල් වල දෙන්නෙ නෑ.

    ai mehen dena prescription eken barida

    බෑ
    ------ Post added on Dec 14, 2022 at 6:33 PM
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,693
    21,378
    113


    රට ඉන්න මිනිහෙක්ට මෙහෙ එකෙක්ව බේරන්න බැරි බව ඔබේ කුරිම්බැට්ටි මොළේට තේරෙන්නේ නැද්ද ?

    බෙහෙත් විතරක් නෙවේ Consumables, Machines, Spare parts , Service parts, Skilled work forces , Service Engineers , Repair technicians, .......etc

    ලොකු යාන්ත්‍රණයක් Heath Industry එක කියන්නේ.

    එක්ස්රේ නම් දැන් ගොඩක් ඩිජිටල් බං... 🤔🤔
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,693
    21,378
    113
    India thama yawanna ona ehama nam :baffled:

    Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata? :confused:
    Ow ekai case eka...

    SL Prescription eka tibboth and patient physically e rate innwanam beheth ganna puluwan doca lanakwe ekata e rate prescription ekak denawa mama danna taramin...

    Patient nettan prescription ekak tibbath ganna ba mama danna widihata western countries wala...