බෙහෙත් නැත්තට නැති වෙන්න යන්නේ , තියෙන ඒවත් ගොඩක් ගණන් යාවි , එකෙක් හරි රට හිටියොත් ඕන කරන බෙහෙත් DHL කරලා හරි ගෙන්න ගන්න පුළුවන්

ai mehen dena prescription eken baridaIndia thama yawanna ona ehama nam
Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata?![]()
Indiyawe ona reddak salli thibbothIndia thama yawanna ona ehama nam![]()
Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata?![]()
ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwanai mehen dena prescription eken barida

oww ithin Indiawa ne bungIndiyawe ona reddak salli thibboth


pissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan
Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.
uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.
Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa
Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne
beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne
oww ithin Indiawa ne bung
------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
paya dekak 3k athulatha oona wena ewa tamai case ekaබෙහෙත් නැත්තට නැති වෙන්න යන්නේ , තියෙන ඒවත් ගොඩක් ගණන් යාවි , එකෙක් හරි රට හිටියොත් ඕන කරන බෙහෙත් DHL කරලා හරි ගෙන්න ගන්න පුළුවන්
Eka thama mama kiuwee India kiyala. balapanko eka kiyala thiyanawa udapissuda ban man shopandship eken ona hatiye prescripons medications indiawen genalla tiyenawa.shopandship ekata document eka upload karanna witarai tiyenne custom eken release karanna.

ලංකාවේ ඉඳන් යවන්න පුළුවන් නේ බෙහෙත් priscription එකත් එක්ක ems එකෙන් මන් japan වලට යවලා තියෙනවා දෙතුන් සැරයක්ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan
Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.
uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.
Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa
Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne
beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne
------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
Doctor kenek liyapu thunduwa ekka yawanna puluwan. Mn gennagena thiyanawa lankawen.India thama yawanna ona ehama nam![]()
Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata?![]()
India thama yawanna ona ehama nam![]()
Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata?![]()
ai mehen dena prescription eken barida
රට ඉන්න මිනිහෙක්ට මෙහෙ එකෙක්ව බේරන්න බැරි බව ඔබේ කුරිම්බැට්ටි මොළේට තේරෙන්නේ නැද්ද ?
බෙහෙත් විතරක් නෙවේ Consumables, Machines, Spare parts , Service parts, Skilled work forces , Service Engineers , Repair technicians, .......etc
ලොකු යාන්ත්රණයක් Heath Industry එක කියන්නේ.
Ow ekai case eka...India thama yawanna ona ehama nam
Beheth ganna ba ne bung, Pharmacy walin Inna ratema doc ekake recommend nokara. Ehama ona widiyata Pharmacy walin beheth denawada South Asian country wala widiyata?![]()