හකීම් president උනාට වඩා හොදයි ර්Ranil PM වෙච්ච එක
2015ට ඉස්සෙල්ල හලාල් වලට දාපු පාට් නිසා තමා මේ රිටර්න් ලැබෙන්නෙ..උබලගෙනම නායකයො උබලගෙම ගෑනු රෙදිගලවන ඒව උබලගෙන TV වලින් අපිට පේන්න සලස්වල තියෙන එක හොදම පාඩමක්
දැන්වත් තමගෙ වැඩක් බලන් තින ද්යක් කාල ඉන්න අනුන්ගෙ පල්ලි ගැනහොයන්න එපා තව රිටර්න් වැඩි වෙයි
2015ට ඉස්සෙල්ල හලාල් වලට දාපු පාට් නිසා තමා මේ රිටර්න් ලැබෙන්නෙ..උබලගෙනම නායකයො උබලගෙම ගෑනු රෙදිගලවන ඒව උබලගෙන TV වලින් අපිට පේන්න සලස්වල තියෙන එක හොදම පාඩමක්
දැන්වත් තමගෙ වැඩක් බලන් තින ද්යක් කාල ඉන්න අනුන්ගෙ පල්ලි ගැනහොයන්න එපා තව රිටර්න් වැඩි වෙයි




ඉන්දියාවේ ගු රෙද්දවල් බලනවට වඩා හොද නැද්ද මේ වගේ හොද ඒවා බලන එක ?
