ai umba pasikuda eke murakaraya da![]()



උබත් මාර මිනිහෙක් නෙ බන්උබලට තියෙන්නේ ගොඩේ මානිසිකත්වයක්. උබලා මේ වගේ හිතන හින්දා තමයි ඔය Porn Star ලා ගොඩක් එවුන් සිය දිවි හානි කරගන්නේ අන්තිමට.
උන් සිය දිවි නසා ගන්නවා නම් මම ඒකට මොකක් කරන්නද ඒක උන්ගෙ කැමත්තනෙ
උබත් මාර මිනිහෙක් නෙ බන්උන් සිය දිවි නසා ගන්නවා නම් මම ඒකට මොකක් කරන්නද ඒක උන්ගෙ කැමත්තනෙ
![]()
ඉතින් බන් ඒක සාමන්ය දෙයක් නෙසමාජය උන්ට ගරහන නිසයි එහෙම කරන්නේ. සමාජය හැදිලා තියෙන්නේ මිනිස්සුන්ගෙන්.

ඉතින් බන් ඒක සාමන්ය දෙයක් නෙ![]()
උබ කියන විදියට මෙකි ඔය වැඩෙ නැවත්තුවා කියන්නෙ බැනලා නෙමෙයි හමගහලත් මදිනෙ බන්ඒක ඉතින් වෙනස් වෙන්න ඕනේ. සමාජයම වෙනස් කරන්න බෑ නමුත් හැම එකාම තනි තනියෙන් හිතුවොත් සමාජයක් වෙනස් කරන්න පුලුවන්. දැන් මුන්ට මඩ ගහන එවුන් Porn බලන්නෙත් මුන් නිසානේ? මුන් රගපාන්නේ නැත්නම් කොහෙන්ද Porn? ඉතින් ඒ අතින් බලනකොට Porn වල ඉන්න එවුන් සමාජයට ලොකු සේවයක් කරන්නේ ඒකට උන්ට බැනලා හරියන්නේ නෑ. අපි උන්ට ප්රශංසා කරන්නයි ඕනේ.
මම නම් porn වලට වැඩි ඇල්මක් නැ
නිකන් රග පාන කෙල්ලෙක් හෝ porn වල ඉන්න කෙල්ලෙක් උනත් ඔය දෙ කරන්නෙ එක දෙයක් නිසා
ඉතින් දෙන්න කරන දෙ වෙන්ස් ඉතින් ඒ දිහා මිනිස්සු බලන්නෙ දෙවිදියකට එක ගැන එයා උනත් දන්නවා
හැබැයි ඔන්න මම නම් එයාට බැන්නෙ නැ
උබ කියන විදියට මෙකි ඔය වැඩෙ නැවත්තුවා කියන්නෙ බැනලා නෙමෙයි හමගහලත් මදිනෙ බන්මම නම් porn වලට වැඩි ඇල්මක් නැ
නිකන් රග පාන කෙල්ලෙක් හෝ porn වල ඉන්න කෙල්ලෙක් උනත් ඔය දෙ කරන්නෙ එක දෙයක් නිසා
ඉතින් දෙන්න කරන දෙ වෙන්ස් ඉතින් ඒ දිහා මිනිස්සු බලන්නෙ දෙවිදියකට එක ගැන එයා උනත් දන්නවා
හැබැයි ඔන්න මම නම් එයාට බැන්නෙ නැ
![]()

ඉතින් ඇත්ත නෙ බන් කලින්ම එයා රගපාන්න අවා නම් මෙයා ගැන හිතන විදියටම එයා ගැනත් හිතන්න තිබුනා(ලාවට වගෙ)එහෙනම් උබ කලින් කිව්වේ "වෙලා තියෙන දේ වෙලා ඉවරයි කියලා"![]()



ඉතින් ඇත්ත නෙ බන් කලින්ම එයා රගපාන්න අවා නම් මෙයා ගැන හිතන විදියටම එයා ගැනත් හිතන්න තිබුනා(ලාවට වගෙ)
![]()
වපුරන දෙලු නෙ නෙලාගන්නෙ![]()

ඒහෙම කරන එක ම්ම අරයට් කරන අසාදරනයක්දැන් ඒකි porn නවත්වලා නේ තියෙන්නේ දැන් එහෙනම් මේ විදියට හිතපන්.![]()

