පසිකුඩා වෙරල දුෂණය කිරීම. Aiyoo සල්ලි HOT

PMUB

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    අම්මෝ මෙයාට නිකන් කිරිගරුඩ වගේ ඇගක් තියෙන්නේ වාත්තු කරලා වගේ එත් අනේ අපරාදේ මෙය නිල් පාට ඒවා වල රග පානන්නේ නැතුව හිටියනම් ...

    නිල් පට ඒවායේ රග පාවෙ නැත්නම් කොහොමද කිරිගරුඩ කටේ පලුදු දකින්නේ.උබල වගේ හාල් කෑලිවලට වත්තුව තිබුනොත් ඇති සත්තු කර කර ඉන්න.මෙකි හොද වෙලාවට කැනඩාවේ ඉපදුන නිසා මේකිට අරින ඒවා බලල අපිට අතල් ගන්න පුළුවන්,වැරදිලාවත් ලංකාවේ ඉපදුනානම් මෙකි මහන්සි නොවී හාන්සි වෙලා උබලගේ සත්තුවෙන් චන්ද අරන් පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් අපිට අරියි
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    ඔය PS වලින් Edit කරලා මචං..

    උබද PS Edit කරේ? නොදන්න මගුල් කියවන්න එපා බන්
    ගිහිල්ලා Video එකක් බලපන් 720p Quality එතකොට උබට බලාගන්න පුලුවන් මේක PS නෙවෙයි කියලා. ඔය තියෙන්නේ ඇත්ත skin එක තමයි ඒක ටිකක් තෙල් සහිත හමක් එතකොට වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ එනවා. වියළි සමක වතුර ගෑවුනාම මේ වගේ දිස්නය එන්නේ නෑ. මම හිතෙන්නේ ඒකි මස් කනවා හොදට ඒකයි මේකට හේතුව.
     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    :(දැන් වෙන්න ඔනේ ඔක්කොම වෙලා ඉවරයි:rofl:

    උබලට තියෙන්නේ ගොඩේ මානිසිකත්වයක්. උබලා මේ වගේ හිතන හින්දා තමයි ඔය Porn Star ලා ගොඩක් එවුන් සිය දිවි හානි කරගන්නේ අන්තිමට.
     
    • Like
    Reactions: prageeth119lk