Mewada yako uba gahapu campus kali eeya yakoඅමෝ අමෝ 6'1" කට ලං වෙන්න උස මම කොටයිලු. අනේ හුකහන් බං. තොපිටත් වෙලා තියෙන්නෙ පකේ දිග මැන ගන්ඩ බෑ වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ උස හිතා ගන්න බැරි ගොන් කම. ඉඳා බලාගනින් මගෙ කොට. (කලිසමේ සිප් එක හරිය බලලා හිත රිද්දගන්ඩ එපා. ඔව් එ්කත් ලොකුයි නිසා ඉලිප්පිලා තියෙනවා තමයි.)
කවී 5'8" යි. හරියටම 172cm. ඕන නම් අහලම බලහන් එ්කිගෙන්ම.
![]()
අමෝ අමෝ 6'1" කට ලං වෙන්න උස මම කොටයිලු. අනේ හුකහන් බං. තොපිටත් වෙලා තියෙන්නෙ පකේ දිග මැන ගන්ඩ බෑ වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ උස හිතා ගන්න බැරි ගොන් කම. ඉඳා බලාගනින් මගෙ කොට. (කලිසමේ සිප් එක හරිය බලලා හිත රිද්දගන්ඩ එපා. ඔව් එ්කත් ලොකුයි නිසා ඉලිප්පිලා තියෙනවා තමයි.)
කවී 5'8" යි. හරියටම 172cm. ඕන නම් අහලම බලහන් එ්කිගෙන්ම.
![]()
පිස්සුද හු. Department එක අැතුළෙ මොන හුයන්නක්වත් නෑ. කන පතේ පහරන් නෑනෙ. මගෙ වැඩ වැඩිපුරම තියෙන්නෙ Archi එකයි FD එකයි පැත්තෙ. එ්ක හැමෝටම හොඳයි.Mewada yako uba gahapu campus kali eeya yako
Kota paata thiyenne muune, mamath hithuwe battiyek kiyalaයකෝ මම හිතුවේ මේකි කොටයි කියල!
තෝ නේ පොන්නයෝ දවසේ පැය 24ම මේකේ ලැග ගෙන Thread පුරවන්නේ![]()
කුණුහරුප කියන්නේ නැතුව වැදගත් විදියට Bump කරපං වේසිගෙ පුතා
Threads වල වැදගත් විදියට හැසිරියන් මුඩුක්කු බල්ලෝ
ඔව් උස නිසා කකුල් දිගයිනුවර ටවුමෙදි දැක්කා,මාර ගල් දෙකක් තියෙන්නෙ