පළාත් දෙකක් අතර රැකියාව සදහා යාම ....??

Starry Night

Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    මචං රැකියා ස්ථානයට පළාත් දෙකක් අතර යන්න පුලුවන්ද OFFICE ID එක හා වෙන පළාතක IND එකේ ලිපිනය පෙන්නලා.....? දන්නා කෙනෙක් කියපල්ලකෝ
     

    akunad

    Well-known member
  • Jan 28, 2010
    1,382
    1,199
    113
    Non of your business
    මචං රැකියා ස්ථානයට පළාත් දෙකක් අතර යන්න පුලුවන්ද OFFICE ID එක හා වෙන පළාතක IND එකේ ලිපිනය පෙන්නලා.....? දන්නා කෙනෙක් කියපල්ලකෝ

    office eken letter ekak ganin ube name ekai NIC ekai dala
     
    • Like
    Reactions: Starry Night

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    පුළුවන්. අලුත් රෙගුලාසි අනුව ආයතනයේ ලියුමක් අත්‍යවශ්‍ය නැහැ. ඒත් පොලිස් නිලධාරීන් ඒ ගැන නොදන්නවා වෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා ආයතනයෙන් ලියුමක් ගන්න;
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,432
    113
    කෑගල්ල
    පුලුවන් ID එක පේන්නලා යන්න. අවුලක් නෑ. මත් එන්නේ එහෙම තමා. හැබැයි සිකුරාදා වගේ වහපු දවසක යනවානම් ලියුමක්වත් ඔනේ එදා ලියුම බැලුවා වාහන අන්ක හිටන්. අදත් චෙක් කරා ද office id එක විතරයි බැලුවේ
     
    • Like
    Reactions: Starry Night

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    පුළුවන්. අලුත් රෙගුලාසි අනුව ආයතනයේ ලියුමක් අත්‍යවශ්‍ය නැහැ. ඒත් පොලිස් නිලධාරීන් ඒ ගැන නොදන්නවා වෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා ආයතනයෙන් ලියුමක් ගන්න;
    office එකෙන් ගන්න ලියුම address කරන්න ඕනේ කාටද???? පොලිසියටද ?
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    office එකෙන් ගන්න ලියුම address කරන්න ඕනේ කාටද???? පොලිසියටද ?
    ආයතනයේ ප්‍රධානියා, ලේකම් ලියුම ලියන්නේ සේවකයාට.

    ඒ කියන්නේ උබේ නමට address කරපු ලියුමක් ආයතනයේ ලේකම් ගෙන් හෝ ප්‍රධානියාගෙන් හෝ උබගේ සෙක්ෂන් හෙඩ්ගෙන් ගන්න ඕනි. එකේ තිබුනා නං ඇති ඔබව මේ දිනවල අත්‍යවශ්‍ය රාජකාරී සඳහා කැඳවනවා කියලා.
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,046
    6,970
    113
    Nawala
    Office eken letter ekak aran policiyen sahathika kara ganna..
    තව මගුලක් ඒ පාර .... පොලිසියෙන් සහතික කරගන්නවා කියන්නේ ??? ප්‍රින්ට් කරගන ගිගිහින් සීල් කරගන්නවද ?

    ආයතනයේ ප්‍රධානියා, ලේකම් ලියුම ලියන්නේ සේවකයාට.

    ඒ කියන්නේ උබේ නමට address කරපු ලියුමක් ආයතනයේ ලේකම් ගෙන් හෝ ප්‍රධානියාගෙන් හෝ උබගේ සෙක්ෂන් හෙඩ්ගෙන් ගන්න ඕනි. එකේ තිබුනා නං ඇති ඔබව මේ දිනවල අත්‍යවශ්‍ය රාජකාරී සඳහා කැඳවනවා කියලා.
    E-mail එකක් print කරලා ගතහම මදිද ?
    ------ Post added on May 17, 2021 at 1:19 PM
     

    RajithPera

    Junior member
  • May 15, 2021
    18
    29
    13
    National ID and office ids are enough for this new kind of travel restriction.
    though If you can get a letter from your company That's even better.

    prevention is better than cure nee ;)

    තව මගුලක් ඒ පාර .... පොලිසියෙන් සහතික කරගන්නවා කියන්නේ ??? ප්‍රින්ට් කරගන ගිගිහින් සීල් කරගන්නවද ?


    E-mail එකක් print කරලා ගතහම මදිද ?
    ------ Post added on May 17, 2021 at 1:19 PM
    No, you don't need any certification from the police.
    Email is enough you don't even need to print it.
    ------ Post added on May 17, 2021 at 1:23 PM
     
    • Like
    Reactions: Starry Night

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    තව මගුලක් ඒ පාර .... පොලිසියෙන් සහතික කරගන්නවා කියන්නේ ??? ප්‍රින්ට් කරගන ගිගිහින් සීල් කරගන්නවද ?


    E-mail එකක් print කරලා ගතහම මදිද ?
    ------ Post added on May 17, 2021 at 1:19 PM
    ඇති. කොම්පැනි ලෙටර් හෙඩ් එකක් නං හොදයි.