eka aththa.lankavata mona bambuvakatadha satellite? moko minisungei ata deka map karannada?Sinhalayan ta mona satellite da ban.





දඩබ්බරයා;13663487 said:wade hoda athi....matanam hithenne mehema deyak....mehema kiuwa kiyala mama desha drohohiyek neme harida...dan hitha pallako janadipathi thuma ge puththu thun dena...issarahata ekkenek muhuda control karanawa....loku putha issarahata lankawa control karanawa....podi eka igena gaththu subject ekatath hari yannawath hinda uta ahasa liyala dennai yanne....uta horen anthimeta apata call ekakwath ganna wenne na....onna ookai mata hithena de macahan.....depallako adahas....![]()
මම නම් කියන්නේ මුදල් නාස්තියක්.මේ සල්ලිවලින් ලංකාවටම සුපර් ෆාස්ට් බ්රොඩ්බෑන්ඩ් දුන්නනම් මීට වඩා ප්රයෝජනවත්. මේ සැටලයිට් එකෙන් පහසු මිලකට සුපර්ෆාස්ට් බ්රෝඩ්බෑන්ඩ් දෙන්න පුලුවන්ද?අඩුම ගානේ ලංකාවේ ටීවි චැනල් ටික ලෝකය පුරා යවන්න පුලුවන්ද? බෑනේ.
පිස්සු නාස්තියක්.මේකෙන් ඇති ප්රයෝජනය මොකක්ද?


