ප්‍රදේශයකට Bank ATM එකක්‌ ලබා ගන්නා ආකාරය.

Google_Boy

Banned
Jun 14, 2015
3,599
250
0
On Probation with GPS Anklet
මොනාද පුතා මේ කියන්නේ.. 3KM. ඔයිට් හොද නැද්ද ගෙදරම හයි කරගත්තොත්. ටෞකන්න. පිස්සුනේ.. අනික ඔක හයි කරල ඔකට සල්ලි දාන්නේ පොලිසියෙන්ද? සර්විස් කරන්නේ පොලිසියෙන්ද? බැන්කු වලට ඔක මහා වදයක්. සමහර හද්ද ඩොටේ ස්ටේශන්වල ATM ගහලා සල්ලි නැ. එක්කො ඩිපොසිට් මැශින් එක්ක ගැහුවනම් හරි. උබට 3KM නම් අනැක්සෙප්ට්ටබල් බ්‍රො..
 

chari2617

Active member
  • Aug 20, 2016
    511
    200
    43
    colombo
    3KM durakda bn.. bike eke giyar 4 maru karanakota oka iwaraine..
    danna tharamin bank ehema gamen gamata ATM danne nee.. town area thamai.. mokada owata loku cost ekak yanawa.. usage ekak nethi thenakata un therumak nathuwa owa set karan ne bn.
    .