ප්‍රශ්නයක් තියනවා උපදෙසක් දීල යන්න

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    කව්රුහරි කෙනෙකුට මොකක්හරි වැඩක් ඔයාට කියල කරගන්න ඕනේ වෙලා තියනවා, ඒ නිසා වෙනදට වඩා ගොඩක් ආදරෙන් ඔයාගේ වැඩ කරලා දෙනවා අඩු පාඩු හොයනවා,

    ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි වගේ පෙන්නනවා / රඟපානවා හැබැයි එයාගේ වැඩේ කරගත්තට පස්සේ පයින් ගහනවා, ඔයාගෙන් වැඩක් නෑ ඔයා ගැන බලන්නේවත් නෑ

    ඒ වැඩේ කරලා දුන්නට පස්සේ එයා කරන වැඩ වලින් ඔයාට හානියක් වෙන්නේ කියලත් ඔයා හොඳටම දන්නවා.

    එයාගෙම පෙර වැරදිත් තියනවා මිට කලිනුත් එයා එහෙම කරලා තියනව ඔයාට..


    මේ වගේ වෙලාවක ඔයානම් මොකද කරන්නේ?
    (ගොඩා.....ක් පිං :love:)

    Ayin karala daapan ban toxic hukannalawa. Nikan owa gana latha wewi inna epa.

    Indala hitala boruwata hari "mata be" kiyanna purudu wenna. Godak un minissu asraya karanne wadak karaganna. Habei umba return ekata monahari ilala balapan loweth hoyaganna be unwa.

    "Find the balance between been selfless and selfish" :yes: :yes:
     
    • Love
    Reactions: Any.key

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    ඉතින් ඒ වැඩේ කරලා දුන්නම පස්සේ එයා කරන වැඩ වලින් ඔයාට හානි වෙනවා කරදර වෙනවා කියල ඔයා දන්නවනම්?
    ah yako ehenan block karala kapala daapan 😂 😂 man hithuwe ubata udawwakata witharak katha karanawa wage kiyala hithala :D ubata arinawanam ithin kapalama dapan
     
    • Love
    Reactions: Any.key

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,773
    113
    Man nam kagen hari udawwak ganna one nam oyata kohomada mokada wenne huttawal aha aha huratal wen naha meta me udawwa karaganna one karala denna puluwanda barida ahanwa karala denawa nam karagannwa natnm nikan innawa. Anika ehema udaw kara kiyala ea karapu eka ho eki ekka nitarama kata kara kara haminenna yannet naha. Habai unge deyakata mata kata kaloth lowet ea deth karala denawa mage wadak padu karagena hari.
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    Man nam kagen hari udawwak ganna one nam oyata kohomada mokada wenne huttawal aha aha huratal wen naha meta me udawwa karaganna one karala denna puluwanda barida ahanwa karala denawa nam karagannwa natnm nikan innawa. Anika ehema udaw kara kiyala ea karapu eka ho eki ekka nitarama kata kara kara haminenna yannet naha.

    Habai unge deyakata mata kata kaloth lowet ea deth karala denawa mage wadak padu karagena hari.
    ඊටපස්සේ ඒ කරපු වදෙන් ඔයාටම පසුතැවෙන්න වෙනවා කියල ත් දන්නවනම් ?



    Ayin karala daapan ban toxic hukannalawa. Nikan owa gana latha wewi inna epa.

    Indala hitala boruwata hari "mata be" kiyanna purudu wenna. Godak un minissu asraya karanne wadak karaganna. Habei umba return ekata monahari ilala balapan loweth hoyaganna be unwa.

    "Find the balance between been selfless and selfish" :yes: :yes:
    :yes:
    ah yako ehenan block karala kapala daapan 😂 😂 man hithuwe ubata udawwakata witharak katha karanawa wage kiyala hithala :D ubata arinawanam ithin kapalama dapan

    :yes:
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    girlfriend?



    ඇතෑරලා දාපන්. ආයෙ කිසිම දෙයක් කරන්න යන්න එපා.
    නම්බර් කන්ටැක්ට්ස් ඔක්කොම අයින් කරල දාපන්.
    උබව යූස් කරන එකෙක්/එකියක්ට බාල්දු වෙන්න යන්න එපා.

    Oya kalla hryanne na bn wena ekak try krpn

    Go Away No GIF by Film Riot


    Be a man bro!

    okama karapan ekitath

    ආදරේට වැඩක් කරල දෙන්න නං ඉතිං දෙමාපියෙක් හරි GF/FWB හරි වෙන්න ඕනැ :lol:

    නෑ එයාලගෙන් අපිට කරගන්න දෙයක් තිබ්බත් කරගන්නෙ නෑ.
    වෙන ඔප්ශන්ස් හොයාගන්නවා.
    පොඩි කෙමිකල් ආතල් වලට ලයිෆ්ටයිම් එකෙ එක විනාඩියක් වත් වියදම් කරන්නෙ නෑ.

    Explain a bit...

    ඕක තීරනය වෙන්නෙ ගෑනියෙක්ද පිරිමියෙක්ද කියන එක මත

    වෙන ඔප්ශන්ස් ඕනි තරම් තියෙනව. උබේ ලයිෆ් එකට තව ඕනි තරම් මිනිස්සු හම්බෙනවා.
    එකෙක් හෝ කිහිපයක් මත්තේ නැහෙන්න යන්න එපා. උබ වහෙන් ඔරෝ නැතුව සිද්ධිය හරියට කියපන්කො.
    විස්තර මදි හෙණ ගහනවා™

    matanami oka hondai ithin, godak kal idan danna kolleknam ithin udawwakata katha karama karala dena eka hodai, eetapasse katha kara kara inna apey gani nemei ne bng, awashya welawata katha karama athi :baffled:

    Ayin karala daapan ban toxic hukannalawa. Nikan owa gana latha wewi inna epa.

    Indala hitala boruwata hari "mata be" kiyanna purudu wenna. Godak un minissu asraya karanne wadak karaganna. Habei umba return ekata monahari ilala balapan loweth hoyaganna be unwa.

    "Find the balance between been selfless and selfish" :yes: :yes:

    ah yako ehenan block karala kapala daapan 😂 😂 man hithuwe ubata udawwakata witharak katha karanawa wage kiyala hithala :D ubata arinawanam ithin kapalama dapan

    Man nam kagen hari udawwak ganna one nam oyata kohomada mokada wenne huttawal aha aha huratal wen naha meta me udawwa karaganna one karala denna puluwanda barida ahanwa karala denawa nam karagannwa natnm nikan innawa. Anika ehema udaw kara kiyala ea karapu eka ho eki ekka nitarama kata kara kara haminenna yannet naha. Habai unge deyakata mata kata kaloth lowet ea deth karala denawa mage wadak padu karagena hari.


    පිටෝ එකක් නැතුව අමාරුයි.

    කඩලා අතෑරපං

    Pasu thawenawa nam nokara hitapan simple neh ban.

    දෙමාපියෙක් නම් damage control

    GF/FWB නම් boot

    Ehnm itin thamat kata kara kara inna hetuwa mokakda?
    උපදෙස් දීපු ඔක්කොටම පිං මචන්ලා


    එහෙනම් මේ සැරේ හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:
     

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    ubata oone welawata uu maga arinwanam yanna epa
    අවුරුදු 75 තිස්සේ උනේ එක තමයි

    Amma /thathta/ wife

    Nemei nam halanawa
    එහෙනම් මේ සැරේවත් හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:

    Wade ala karapan.aye udaw illanna enane etakota

    එහෙනම් මේ සැරේවත් හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:
     

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    අවුරුදු 75 තිස්සේ උනේ එක තමයි


    එහෙනම් මේ සැරේවත් හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:



    එහෙනම් මේ සැරේවත් හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:
    aniwa aniwa.. me para battaramulle seelarathanata denne
     

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    I 'd Fuck her brain out -miyuru4u


    When a man fucks a woman so good she orgasms multiple times, trembles/shakes uncontrollably, is unable to speak properly and needs to sleep afterwords to recover.
    Ted: Fucked me girlfriend last night good and proper, she couldn't speak properly afterwords.

    Bob: Thats because you fucked her brains out man.
     
    • Wow
    Reactions: Any.key

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    උපදෙස් දීපු ඔක්කොටම පිං මචන්ලා


    එහෙනම් මේ සැරේ හොඳට හිතල කතිරේ ගහමු :yes: :yes:

    LOL personal level prashnai Ratey political prashnai eka widiyata wisadanna hadana umba wage gobba hukannalage chanda aithiya mulinma ayin karala danna ona.

    Sure ekatama Lapayage baila ahala oragsm wena ponnayek wenna ona umba 🤭 🤭
     
    • Wow
    Reactions: Any.key