ප්‍රෝග්‍රැමර්ලගෙන් උදව්වක් ඕනේ

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    ප්‍රෝග්‍රැමර්ලගෙන් උදව්වක් ඕනේ

    මචන්ල අපි සොෆ්ට්වයර් එකක් පිසි එකෙන් අයින් කරලත් පිසි එකෙ මොනව හරි කොටස් ඉතුරු වෙනව නේද?එව්ව අයික් කරන්නෙ කොහොමද?හෙල්ප් එකක් දෙන්න:(
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    Mama Programmer Kenek nam Nemey. Wenda Tama Balaporottuwa :)

    Software eke Nama Gahala Search Karala Tiyana Ewa Makapan.

    regedit kiyala run eke gahala Eketh Software eke nama Gahala search karala Tiyana ewa makapan. :)
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    registry settings .. temp files.. logs .. ithuruwenna puluwa.. complete remove software ekak use karalaa meewaa remove karanna puluwan..b
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    machan format karanne nathuwa clean karanna puluwanda?

    Ow Machan
    Mehema Karanna

    Run Ekata Gihin "%Temp%" Deela OK Karahama Enawane Eke Remove Kara Softwere Eka Name Eken Thiyena Ewa Delete Karanna

    But Sometimes Oya Remove Kara Software Eke some Files Other Programs Run Karanna Ona Wenawa E Nisa Ewa Delete Karanan Yanna Efa
    Eka Other Softwares Walata Kes Gena Dei
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    mekay machan la mama soft ekak daala ekata plug ekak damma eke offer ekak denawa dan eka iwaray mata apahu ganna one eka pc ekata eka paaray denne ayeth format kaloth hariyay.but format karanna ba.eka nisa mata meeka ayeth wadata ganna kohemada kiyala help ekak denna
     

    mcj1983

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    වින්ඩොස් රෙජිස්ට්‍රි එක ක්ලීන් කරන මොකක් හටි සොෆ්ට් වෙයාර් එකක් යුස් කරහන්
     

    aits

    Junior member
  • Nov 7, 2010
    191
    7
    18
    normal uninstall karata registry eken ain wenne ne.eka nisa your uninstaller kiyana software eka use karanna.badu pitinma niwaranai