LINK
පොදු දේපල විනාස කරන්නේ මුන් රජයෙන් දාපු මැරයෝ කියලා මට හිතෙන්නේ.එක්කො මයිනට චන්දේ දීපු ඩයි හාර්ඩ් බයියෝ.උන්ට ඕනි අරගලේ අල කරන්න.
සල්ලි තියේනම් බස් වල හිර වෙලා යනවද
Last edited:
Gon Pakku ara bus eka athulata nagga ekage ata thalala bus ekema dagena gihin kohe hari atha arala giyanum ivarai.. oua part mukuth naa Amathiyek hari manthree kenek hari bassanum.. “Amboo Cer” kiyala pukath imbala yawai..Moda pakku. Bus eke yana un mona waraddak karalada![]()

මේකෙන් වෙන්නේ මිනිස්සුන්ට උද්ගෝෂණ එපා වෙන එක. එකෙන් මිනිස්සු උද්ගෝෂණ වලට විරුද්ද වෙලා ඇතුළෙන්ම ආපු උද්ගෝෂණ, ඇතුළෙන්ම නැති වෙලා යනවාmama iyeth kiwa. oya politikkonge guth kana un. un balanne aththa wirodaya unge athata aran ala karala danna.
puduma wadayak minisunta denne. eka paththkin govt eka dan mey gon modayo tika.
meka oya wage modayantama gelapena ratak wela dan![]()
LINK
පොදු දේපල විනාස කරන්නේ මුන් රජයෙන් දාපු මැරයෝ කියලා මට හිතෙන්නේ.එක්කො මයිනට චන්දේ දීපු ඩයි හාර්ඩ් බයියෝ.උන්ට ඕනි අරගලේ අල කරන්න.
සල්ලි තියේනම් බස් වල හිර වෙලා යනවද