පාරෙ යන වාහන වලින පලිගන්නැතැතුව ඉමු!

Rowdy Baby

Well-known member
  • Dec 22, 2018
    3,229
    4,470
    113
    Colombo


    LINK

    පොදු දේපල විනාස කරන්නේ මුන් රජයෙන් දාපු මැරයෝ කියලා මට හිතෙන්නේ.එක්කො මයිනට චන්දේ දීපු ඩයි හාර්ඩ් බයියෝ.උන්ට ඕනි අරගලේ අල කරන්න.

    සල්ලි තියේනම් බස් වල හිර වෙලා යනවද
     
    Last edited:

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    මුන්ට නම් වෙඩි තියන්න ඕනේ. මුන් අනිවා පක්ෂ වල උන.

    ඔය කඩන ඒවාත් හදන්නේ අපේ සල්ලි වලින්ම තමයි .
    මෝඩ යක්කු
    ------ Post added on Apr 20, 2022 at 4:37 PM
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    මන් ඕක කිව්වා කියලා මට බයියා බයියා ගාලා බැන්නා

    Sad Cry GIF by Team Coco
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ඔන්න ඕකුන්ට නම් ඔලුවටම වෙඩිතියලා දාන්න ඕන කාලකන්නි. ඩ්‍රයිවර්ට තිබුනේ සේරම උන්ව යටකරගෙන යන්න. මුන් වගේ උන්ව රටින් තුරන් කරන එක ජාතික සේවයක්.මතක තියාගනින් ඕකුන්ව දැම්ම කන්ට්‍රෝල් කරේ නැත්නම් හෙට අනිද්දා වෙනකොට කඩවල් වලට පැනලා මංකොල්ල කන්න පටන්ගන්නවා
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    mama iyeth kiwa. oya politikkonge guth kana un. un balanne aththa wirodaya unge athata aran ala karala danna.

    puduma wadayak minisunta denne. eka paththkin govt eka dan mey gon modayo tika.

    meka oya wage modayantama gelapena ratak wela dan :(
     
    • Like
    Reactions: dinuksha_asela

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    mama iyeth kiwa. oya politikkonge guth kana un. un balanne aththa wirodaya unge athata aran ala karala danna.

    puduma wadayak minisunta denne. eka paththkin govt eka dan mey gon modayo tika.

    meka oya wage modayantama gelapena ratak wela dan :(
    මේකෙන් වෙන්නේ මිනිස්සුන්ට උද්ගෝෂණ එපා වෙන එක. එකෙන් මිනිස්සු උද්ගෝෂණ වලට විරුද්ද වෙලා ඇතුළෙන්ම ආපු උද්ගෝෂණ, ඇතුළෙන්ම නැති වෙලා යනවා
     

    GDKN2

    Well-known member
  • Oct 27, 2020
    1,480
    2,027
    113
    මෝඩ යක්කු. ආතල් ගන්න නෙමයෙිනේ මිනිස්සු ඔය යන්නෙ. කඩපන්ක‍ෝ දේශපාලකයෙක්ගේ ගෙයක්.
     
    • Like
    Reactions: nalin0001 and NRTG

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113


    LINK

    පොදු දේපල විනාස කරන්නේ මුන් රජයෙන් දාපු මැරයෝ කියලා මට හිතෙන්නේ.එක්කො මයිනට චන්දේ දීපු ඩයි හාර්ඩ් බයියෝ.උන්ට ඕනි අරගලේ අල කරන්න.

    සල්ලි තියේනම් බස් වල හිර වෙලා යනවද

    මේවා අන්ඩුවෙන් කරන වැඩ කියල හිතාගෙන හිත හදාගන්න තොපිලා හෙන ගොන් බන්. මේ middle class අරගලේ නෙමෙයි පහල මට්ටමේ උන්ට තියෙන්නෙ. උන්ට කන්න බොන්න නැති කම.
    උන් කොහෙන් හරි පීඩනේ අරින්න බලන් ඉන්නේ.
     

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    මේ වගේ එවුන් රට භාරගත්තා දවසට අපිට මුහුදට පයින්න වෙන්නේ
     
    • Sad
    • Like
    Reactions: Rankira and NRTG