අනෙක් පළාත්වලත් මෙහෙම තමයි . බස්නාහිර 4000 ගාන්ක් තියෙනවා . ලංකාවෙම 45000ක් නෑ . Privet school දාන්න සල්ලි තියෙන අය
අනෙක් පළාත්වලත් මෙහෙම තමයි . බස්නාහිර 4000 ගාන්ක් තියෙනවා . ලංකාවෙම 45000ක් නෑ . Privet school දාන්න සල්ලි තියෙන අය
View attachment 202822
ඒ හරක් ගන්නවට වඩා හොදයි මෙහෙම නොගෙන ඉන්න එක . ඒක ඊට වඩා ඩැමේජ් එකක්මේකට තමයි DO ල ගන්න හැදුවෙ.උන්ගෙම උන් නඩු දාල කෙලෙව්වනෙ.
ඒ හරක් ගන්නවට වඩා හොදයි මෙහෙම නොගෙන ඉන්න එක . ඒක ඊට වඩා ඩැමේජ් එකක්
උන්ගෙ ඇටිටුඩ් එහෙම අවුල් .ඇයි ? උන්ට ට්රේනින්ග් එකක් දීල ගත්තොත් කේස් ද ?
පොඩි ප්රයිමරි ස්කූල් එකක් වෙලත් ඒ ඉස්කෝලෙත් දැනටම පුරප්පාඩු 2 ක් තියෙනවා ගුරුවරුන්ගෙ. අම්මත් පෙන්ෂන් ගියාම 3 යි.උන්ව ගන්න තමයි හැදුවෙඅර ලක්ෂයක් ගත්තේ සංවර්ධන නිලධාරීන් කියලා ඒ අය ගන්න පුළුවන් නේ Training කරලා
එහෙනම් උන් ටිකට පඩි නොගෙවා ඉන්න තමා තියෙන්නේ කාලකන්නි කෑමපස් වේසාවෝඋන්ව ගන්න තමයි හැදුවෙ
උන්ට තරග විභාගක් එපාලූ
කෙලින්ම ගන්න කියලා නඩු දාලා
ඔව්වට තමා බන් ගිය අව්රුද්දෙ දැනුමක් ඇති උන් පාරට බැස්සේ.අනෙක් පළාත්වලත් මෙහෙම තමයි . බස්නාහිර 4000 ගාන්ක් තියෙනවා . ලංකාවෙම 45000ක් නෑ . Privet school දාන්න සල්ලි තියෙන අය
View attachment 202822
95% vithara arts commerce aya inne ovage..අර ලක්ෂයක් ගත්තේ සංවර්ධන නිලධාරීන් කියලා ඒ අය ගන්න පුළුවන් නේ Training කරලා
දැන් රනිල් හාමුගේ ඉදිරි දැක්මට නේ බන් පුක දෙන්නේ අපේ සෙට් එකතව highway, වරායවල්, මයිනන්ගෙ පිලිමයි හදලා එවා අයේ චීන්නුන්ටම විකුනන්න චූටී නාමල්ටයි පකේ හාමුටයි පුක දිදී හිටපල්ලා

ohoma aran english/it/maths/science/technology fill karanna puluvanda bn.. un hena poddane inne. Ape batch vala ehema teaching giya godak dan ausi inneඋන්ව ගන්න තමයි හැදුවෙ
උන්ට තරග විභාගක් එපාලූ