පාසල් university දෙවත්වයෙන් සලකන්නෙ ඇයි?

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,085
    113
    අම්මෝ අම්මෝ නිදහසේ සිතන සර් කෙනෙක් ඇවිල්ලා හැමෝම දන ගහල දෝත් මුදුන් දීල වැන්දපල්ලා
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,688
    6,982
    113
    වදුරව
    අඩු කුළේ හිගන කැලැ හැත්තට පොර වෙන්න තියේන එකම දේ කැම්පස් එක නිසා

    කැම්පස් එකේ රගන හැත්තගෙන් 99%ගේ ගෙවල්වල වළ-කකුස්සි තියෙන්නේ 😅
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,618
    9,107
    113
    අම්මෝ අම්මෝ නිදහසේ සිතන සර් කෙනෙක් ඇවිල්ලා හැමෝම දන ගහල දෝත් මුදුන් දීල වැන්දපල්ලා
    ඔව් මම තමා ලොකෙ මැව්වෙ ප්‍රස්න තියෙද?
     
    • Haha
    Reactions: jennt

    Elamaz

    Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    uba adahas kale OBA, OGA vadanm, eka ekaage targets anuwa thama ooke un vada karanne, ee arenn bokkenma aadaren karana 0.1% vage innawa dakala thiyenawa, thawa thaman life needs okkoma fulfill karagttama aathma paripooraka avashyatha kiyala ekak oona venava, Maslo's hierarchy eka anuwa anna eewata ena unuth innawa. Nattn aathal ekata ena unuth innawa, people who have nothing important going on in lifeuth enawa, lamai daaganna ena unuth innawa, scl kaale karanna bariwechcha karanna ena unuth innawa, vivida heethu thiyenawa ithin. thaman kamathinam karana dewal vala matanm awulk peenne na
     
    • Like
    Reactions: sahan50 and jennt