#පා පහස ලබන්න යන එවුන් පොඩ්ඩක් ඇතුලට වරෙන්න්කෝ

Tyrion Lannister

Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    ඉස්කෝලේ නිවාඩු කාලේ නේද මේ? හොදයි හොදයි. 🤣🤣🤣



    උගුර ආශ්‍රිත් ගොනොරියාව නම් බොහෝවිට හැදෙන්නේ ගණිකාවන්ට එහෙම නැත්නම් සම ලිංගික අයට.

    ලංකාවේ සමාජ රෝග ගැන කතා කරන එක ගොඩක් අඩු නිසා, රෝග පැතිරෙන එක වැඩියි සහ බෙහෙත් නොගෙන රෝගය පතුරවමින් සිටීම වැඩියි. ඒ නිසා ඉතින් බඩු ගහනකොට වැඩිපුර ආරක්ශාකාරී වෙන්න.
    ------ Post added on Feb 20, 2022 at 11:25 PM
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    laklux

    Well-known member
  • Feb 11, 2019
    471
    329
    63
    ආසයි බයයි ලෙඩ දැක්කම
    අද තැන් දෙකකට ගිහින් ඔලුව දැම්මා චිල් එකක් නැ හෙට බලන්න ඕනේ
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    ඔව් මෙදා සැරේ යනවා කොන්ඩම් එකක් ගෙනියන එක හොදයි නේද
    කොන්ඩම් එක දාගෙන ෂේක් කරොත් අවුල්ද බන්
    Kellge athata gloves dapan
     
    • Haha
    Reactions: Avatar998

    Big Cass

    Well-known member
  • Jun 15, 2018
    3,458
    4,793
    113
    @AnuradhaRa ඒ පාර උබ පුක්‌ ගහන්නද මුත් එක්ක යන්න හදන්නේ:ROFLMAO::LOL: අනුරාද මේ අපේ ගෙදර වරෙන් උබට නුරු මසාජ් එකක් දෙන්නම්:rofl::love2:
     
    • Dislike
    Reactions: AnuradhaRa

    gnome

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,116
    845
    113
    ජිවිතේ කවදාවත් gf කෙනෙක් ඉදලා නැත්තම් spa යන්න එපා. ගෙදර ආවට පස්සේ උබට උබ dirty කියලා හිතෙනවා. හම්බු වෙන රු 1000 ට වඩා ඒ ගැනිට උබ ගැන හැගීමක් නැනේ. කෙල්ලෙක් සෙට් කරගනින්. කලු කැත එකක් හරි කමක් නෑ.
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    මේවා risky ලංකාවේ හරියට මේ industry එක regulate නොවෙන නිසා.. තෙල් හාල් පොල් ටික දීගන්න බැරි ආණ්ඩුවකට මේවා කරගන්න පුලුවනෑ ඉතින්..

    මේකේ කවුරුහරි ඉන්නවද thailand, kambodia, nepal වගේ රටවල spa ගිය උන්? ඒවායේ නම් industry එක regulate වෙනවා නේ..
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,539
    10,383
    113
    Money deal kello nan danne bn.man yanne ne ewata.dangerous


    Itin ban gihilla check karalla balala warenko.ai otchara baya
    ------ Post added on Feb 20, 2022 at 4:02 PM
    Kello lassanaida kiyala balanna check karannatn enterence fee gevanna one neda? Gevala kello chater nm aparade ne
     

    KarolisAppu

    Well-known member
  • Nov 25, 2025
    523
    508
    93
    කිසි චිල් එකකුත් නැ:oo: මෙහෙම ඉදලා බෑ තාම කෙලෙක්ගේ පහස ලබලත් නැ:baffled: ස්පා යන්න ඕනේ උබලා ගිහින් තියෙන හොද පිරිසිදු සාෆ් තැන් ටිකක් කියහල්ලකෝ මටත් යන්න ලස්සන කෙල්ලෝ ඉන්න ගණන් අඩු ප්ලේස් කොහෙද කොට්ටාව පන්නිපිටිය තලවතුගොඩ පැතිවල තියෙන id ඉල්ලන්නේ නැති??????

    උබලගේ අත්දැකීම් තව මන් යනකොට ගෙනියන්න ඕනේ දේවල් සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ මොනවද ලෙඩ හැදෙන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කියහන්කෝ සිරා අහන්නේ මෙතන කියන්න බැරිනම් pm කියන්න????

    giyada thama nedda ?
     

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    @AnuradhaRa ඒ පාර උබ පුක්‌ ගහන්නද මුත් එක්ක යන්න හදන්නේ:ROFLMAO::LOL: අනුරාද මේ අපේ ගෙදර වරෙන් උබට නුරු මසාජ් එකක් දෙන්නම්:rofl::love2:
    :rolleyes:
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    කිසි චිල් එකකුත් නැ:oo: මෙහෙම ඉදලා බෑ තාම කෙලෙක්ගේ පහස ලබලත් නැ:baffled: ස්පා යන්න ඕනේ උබලා ගිහින් තියෙන හොද පිරිසිදු සාෆ් තැන් ටිකක් කියහල්ලකෝ මටත් යන්න ලස්සන කෙල්ලෝ ඉන්න ගණන් අඩු ප්ලේස් කොහෙද කොට්ටාව පන්නිපිටිය තලවතුගොඩ පැතිවල තියෙන id ඉල්ලන්නේ නැති??????

    උබලගේ අත්දැකීම් තව මන් යනකොට ගෙනියන්න ඕනේ දේවල් සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ මොනවද ලෙඩ හැදෙන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කියහන්කෝ සිරා අහන්නේ මෙතන කියන්න බැරිනම් pm කියන්න????
    අඩෝ ඔව් අක්කියෙක් හරි ඇන්ටි කෙනෙක ්හරි හොඳට සෙක්සි ඇග තියෙන

    ඉස්කෝලේ නිවාඩු කාලේ නේද මේ? හොදයි හොදයි. 🤣🤣🤣




    උගුර ආශ්‍රිත් ගොනොරියාව නම් බොහෝවිට හැදෙන්නේ ගණිකාවන්ට එහෙම නැත්නම් සම ලිංගික අයට.

    ලංකාවේ සමාජ රෝග ගැන කතා කරන එක ගොඩක් අඩු නිසා, රෝග පැතිරෙන එක වැඩියි සහ බෙහෙත් නොගෙන රෝගය පතුරවමින් සිටීම වැඩියි. ඒ නිසා ඉතින් බඩු ගහනකොට වැඩිපුර ආරක්ශාකාරී වෙන්න.
    ------ Post added on Feb 20, 2022 at 11:25 PM
    ඕවට බෙහෙත් දැන් තියෙනවද බන්
    ------ Post added on Dec 25, 2025 at 1:40 AM