පැතුම් නිශ්ශංකගෙන් ශතකයක් !

Stimulus mind

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,004
    153,047
    113
    danma uda danna hoda na , thawa awurudu deka thunak sellam karana widiha balanna one , mathakane kusal karayath apu dawas wala runs gahuwa , dan penawane play karana hati.
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,324
    1
    13,253
    113
    Gotham City
    onna oka thamai kiuwe talent players la inawa unta chance ekak denne na kiyala born again sakkili tika oya kollatath aniwa kapai natham unge cult ekata bandenna kiyai oya wage kollo inawa thawa habai unta place ekak na parana fail eun tika witharak dala play karanna balanne born again set eka.
    මගෙ යාළුවෙක් ඉන්නවා කුවෙට් නැශනල් ටීම් එකෙ.
    ලොකෙ ටී 20 හොඳම පන්දුවට පහරදීමෙ වේගය තියෙන්නෙ ඌට .
    උන්ව ගත්තෙ නැහැ සිලෝන් ටීම් එකෙන්.
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    මගෙ යාළුවෙක් ඉන්නවා කුවෙට් නැශනල් ටීම් එකෙ.
    ලොකෙ ටී 20 හොඳම පන්දුවට පහරදීමෙ වේගය තියෙන්නෙ ඌට .
    උන්ව ගත්තෙ නැහැ සිලෝන් ටීම් එකෙන්.

    owa gana katha karala wadak na bn oya wage man danna set ekak inawa un okoma rata wal walata gehin samhara eun AUS wala team walata gahnawa meke owa kiuwama enne talent na team eke ekai aula kiyala habai un born again eun kelawana eka gana katha karanne na un nissa kela wenawa kiyanne na okun tika inakan aya goda emak matanam penne na ape cricket walata talent na kiyanne thanikarama wihiluwak talent thiyanawa unta enna denne na duckwalla ponnayata iskole gahna kale indala mara salakilak thibbe LPW ekak ehema denne na okata malata e kale indala.
     

    TERR0RIST

    Well-known member
  • Oct 20, 2018
    591
    163
    83
    pending
    මගෙ යාළුවෙක් ඉන්නවා කුවෙට් නැශනල් ටීම් එකෙ.
    ලොකෙ ටී 20 හොඳම පන්දුවට පහරදීමෙ වේගය තියෙන්නෙ ඌට .
    උන්ව ගත්තෙ නැහැ සිලෝන් ටීම් එකෙන්.
    :(