onna oka thamai kiuwe talent players la inawa unta chance ekak denne na kiyala born again sakkili tika oya kollatath aniwa kapai natham unge cult ekata bandenna kiyai oya wage kollo inawa thawa habai unta place ekak na parana fail eun tika witharak dala play karanna balanne born again set eka.
owa gana katha karala wadak na bn oya wage man danna set ekak inawa un okoma rata wal walata gehin samhara eun AUS wala team walata gahnawa meke owa kiuwama enne talent na team eke ekai aula kiyala habai un born again eun kelawana eka gana katha karanne na un nissa kela wenawa kiyanne na okun tika inakan aya goda emak matanam penne na ape cricket walata talent na kiyanne thanikarama wihiluwak talent thiyanawa unta enna denne na duckwalla ponnayata iskole gahna kale indala mara salakilak thibbe LPW ekak ehema denne na okata malata e kale indala.