30min walin kanna puluwanda ban.ow issara time limit naha ra wenakan kanna puluwan.. unlimited lime juice dunne..
dan 30min and coca cola![]()
පීට්සා කන්න තරම් වත්කමක් කොහොමත් නෑ මහත්තයො, මට. ඒ හින්දා අවුලක් නෑ ඉතින්.![]()
Ow. Habai yaluwoth ekka yana nisa aulak napizza hut එකට පාඩු කරන්න තමා හිතන් ඉන්නේ බලමුකෝ මොනවා වෙයිද කියලා.
issarath offer ekata senaga enawa, serve karanne slow,30min walin kanna puluwanda ban.
Matath dan meka mathak une mehema scene ekak thibba neda kiyalaකාල කාල එතන වමනෙත් දාල යන්න ඕන අර GTA Sanandreas එකේ වගේ.![]()