පැය 4 ට රු. 50,000 යි. වැඩ තියෙන දවසට විතරයි හැබැයි. Girls only

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,005
    2
    15,757
    113
    https://www.facebook.com/share/p/16aroHEJTT/



    FB-IMG-1767940449745.jpg
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,901
    11,412
    113
    DG

    Dan gahanawa ?
    ඔයා මෙකෙ පරන කිරියෙක් ලෙස මේක දන්නෙ නෑ කියන්නෙ කුජීතයි ඒජන්ට්


    DG දුන්නොත් ගහනවා
    DDDG දැන් දුන්නොත් දැන් ගහනවා
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,988
    13,888
    113
    🤍
    ඔයා මෙකෙ පරන කිරියෙක් ලෙස මේක දන්නෙ නෑ කියන්නෙ කුජීතයි ඒජන්ට්


    DG දුන්නොත් ගහනවා
    DDDG දැන් දුන්නොත් දැන් ගහනවා
    meka kohenda ptngnne
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,005
    2
    15,757
    113
    ඔයා මෙකෙ පරන කිරියෙක් ලෙස මේක දන්නෙ නෑ කියන්නෙ කුජීතයි ඒජන්ට්


    DG දුන්නොත් ගහනවා
    DDDG දැන් දුන්නොත් දැන් ගහනවා
    ගොඩක් උන් ඇත්තටම BAG 🤭🖐
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,650
    7,713
    113
    ඔයා මෙකෙ පරන කිරියෙක් ලෙස මේක දන්නෙ නෑ කියන්නෙ කුජීතයි ඒජන්ට්


    DG දුන්නොත් ගහනවා
    DDDG දැන් දුන්නොත් දැන් ගහනවා
    DGHDN?
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,005
    2
    15,757
    113
    Mewata yana girls lage privacy na neda... andum maru karanneth okkoma chuti room ekakata ringala ne.. bra andinneth nane samahara kit walata... uda yata dekama anith ayath dakinawa athi... ewa hethu karagena wenna athi samahara team lesbian kiyanawa...
    20-30 අතර වයසෙ කෙල්ලොන්ට එහෙම ලැජ්ජා මගුල් නෑ බං. උන්ගෙ අඳුරන හැමෝම දකින්න තියෙන සේරම දැකල තියෙනවා. අනික එහෙම sexual හැඟීමක් නැත්තම් තනයක් පුකක් දැක්කා කියල මහ ලොකු මැජික් එකකුත් නෑනෙ බං ඉතින්.

    ඕකත් ඔය අහේමෙ අවුලක්. කෙල්ලෙක් අ‍ැඳුම් මාරු කරද්දි වගේ එහෙන් මෙහෙන් පේන එ‍්වා මහා ලොකු දෙයක් විදිහට දකින්නෙ එහෙම නැතිව කෙල්ලෙක්ගෙ අ‍ැඟක් දකින්න අවස්ථාවක් නැති වුණාම විතරයි. Sex කරන් නැති, කරල නැති teenage කාලෙ නම් ඔන්න හරි. හැබැයි නිසි වයසට අ‍ාවට පස්සෙත් එහෙමයි නම් අනිවා අහේමම තමයි.

    හිතාමතා පෙන්නද්දි නම් පට්ට අ‍ාතල් ඉතින්. (සැබෑ ලෝකයෙ වගේම social media වල වුණත්, මොකද එ‍්. හැඟීමෙන්නෙ එ‍්වා දාන්නෙ) හැබැයි වැරදිලා පේන එ‍්වා දැක්කට මට නම් මෙලෝ හැඟීමක් නෑ.