
Lack of experience මං හිතන්නෙ. Practice කරනව අඩු ඇති cost එක වැඩි නිසාඇයි බන් ලංකාවේ මේ තරම් පැරශුට් අනතුරු වෙන්නේ. වෙන රටවල හරිම අඩුයි. මොකක්ද වෙළද මන්ද. බලපන් ඩුබායි වල හැමදාම පරශුට් වලින් පනිනවා. අවරුදු 20 කට එහා ඉඳලා. අනතුරක් කියල සිද්ද වෙලා තියෙන්නේ හරිම කලාතුරකින්.
මේකෙත් back up පැරිෂුට් එක තියනව. ඒක දාගෙන තමා වැටෙන්නෙ හරියට exicute කරගන්න වෙලාව මදි උනා උස මදි කමත් එක්ක.එක්දාස් නවසිය බර ගනන් වල ඉදන් පාවිච්චි කරන පැරශුට් බන් ගිය අවුරුද්දෙ පැන්නට පස්සෙ එළියට ගන්න ඇත්තෙ..අනික නිසි පුහුණුවක් නෑ නිතර පුහුණු වෙන් නෑ ඕව ඔහොම දේකට ඇරෙන්න. Dubai වල sky diving කරන උන්ට මීට වඩා ස්කිල් තියනවා ඩේලි පනින හින්දා. ගිය පාරත් නිදහස් දිනේ කිට්ටුව ඔහොම උනා,
මුන්ට reserve parachute එකක් දෙන්නෙත් නැද්ද කොහෙද. Dive කරන උන් බැකප් එකටත් වෙනම එකක් දාන් පනින්නෙ හද්දි වෙලාවක හිමිහිට ලෑන්ඩ් කරගන්න ඒක යූස් කරනවා. පව් මේ කොල්ලො. ගුවන් යානා සන්දර්ශනවලදිත් ඕකම තමා වෙන්නෙ වෙන රටවල කටු ගෙවල්වල දාල තියන ඒව මුන් තව යූස් කරන්නෙ නොකර බැරිකමට.
ඔව් දැනට 4 දෙනෙක් වැටුනලුado okath ekkama mam athawa video ekak dekka, thawa dennek watuna.. un watune roof top ekaka generator ekak udata.. oya show ekema wenna one. paw wede..![]()
![]()