පිටකොටුවේ කෝටිපති මුදලාලි කෙනෙක්
Jihadi john Well-known member Aug 22, 2024 4,410 8,566 113 Jan 29, 2026 #1 Reactions: ZIX, Asmodeus, ChoronaSottiya and 3 others
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,940 11,376 113 Jan 29, 2026 #2 නැවෙන් බෑවා කිව්වුවාම හෙළයො චූන් වෙනවා "හොර බඩු නිසා ලාබ ඇති" Reactions: ChoronaSottiya, Candid-B, Cypress and 2 others
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,959 13,859 113 🤍 Jan 29, 2026 #3 mu social cues hodata use krnw salli mitiyak athe tiygttm ona ekek lan wenawa Reactions: Inigo Montoya and reddit
reddit Well-known member Aug 18, 2016 9,049 8,307 113 Chilaw Jan 29, 2026 #4 mu wage anith dial eke nama mathaka ne, uge voice neh Reactions: Asmodeus, Candid-B, Kalegana and 3 others
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,632 67,979 113 Jan 29, 2026 #5 Math dekka 25lks padi denawalu maseta watch eka lankawe hadanna puluwan ekekta
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,959 13,859 113 🤍 Jan 29, 2026 #6 waren pitakotuwen rolex ekk aran dagena yanna hoda business oppotunity ekak thiynwa mugen bulk watch set ekak gatta ecommerce ekak gahuwa mu dena ganata wada double trible krl wikunana gupio buy krnw Api posath wenawa Reactions: SudaW, Asmodeus, Kalegana and 2 others
waren pitakotuwen rolex ekk aran dagena yanna hoda business oppotunity ekak thiynwa mugen bulk watch set ekak gatta ecommerce ekak gahuwa mu dena ganata wada double trible krl wikunana gupio buy krnw Api posath wenawa
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Jan 29, 2026 #7 ඉස්සරම මම පිටකොටුවේදී බස් එකකට නැගල ඉන්නකොට එකෙක් ආව USB flash drive රුපියල් සීයයි කියල විකුණන. 1gb ද කොහෙද කිව්වේ.. හප්පට යකෝ මමත් පට්ට ලාබනේ කියල එකක් ගත්ත. ඒ දවස් වල ඒ ගානට පට්ටම ලාබයි ඉතිං. මම ගෙදර ඇවිල්ල ගහනකොට sd card reader එකක් බන්.... karima පාරවල් දෙන්නේ. Reactions: sacrox, SudaW, pc kush and 4 others
ඉස්සරම මම පිටකොටුවේදී බස් එකකට නැගල ඉන්නකොට එකෙක් ආව USB flash drive රුපියල් සීයයි කියල විකුණන. 1gb ද කොහෙද කිව්වේ.. හප්පට යකෝ මමත් පට්ට ලාබනේ කියල එකක් ගත්ත. ඒ දවස් වල ඒ ගානට පට්ටම ලාබයි ඉතිං. මම ගෙදර ඇවිල්ල ගහනකොට sd card reader එකක් බන්.... karima පාරවල් දෙන්නේ.
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,815 15,085 113 35 Spain Jan 29, 2026 #8 sinhawanshaya said: නැවෙන් බෑවා කිව්වුවාම හෙළයො චූන් වෙනවා "හොර බඩු නිසා ලාබ ඇති" Click to expand... හොර බඩු වෙළඳාම කරන තම්බි බිස්නස්.
sinhawanshaya said: නැවෙන් බෑවා කිව්වුවාම හෙළයො චූන් වෙනවා "හොර බඩු නිසා ලාබ ඇති" Click to expand... හොර බඩු වෙළඳාම කරන තම්බි බිස්නස්.
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,940 11,376 113 Jan 29, 2026 #9 Inigo Montoya said: හොර බඩු වෙළඳාම කරන තම්බි බිස්නස්. Click to expand... ඔවා නැව් වලින් පන්නන්නෙ නැ. ඔවා චිනෙන් වගෙ ගෙන එවා. නැව් වල ඇය් ඔරලොසු ඔච්චර.
Inigo Montoya said: හොර බඩු වෙළඳාම කරන තම්බි බිස්නස්. Click to expand... ඔවා නැව් වලින් පන්නන්නෙ නැ. ඔවා චිනෙන් වගෙ ගෙන එවා. නැව් වල ඇය් ඔරලොසු ඔච්චර.
StealthySeeker Well-known member Mar 15, 2024 2,441 3,143 113 Jan 29, 2026 #10 සුර පප්පා එකේ නැවේ ඉන්න කළු තඩියා මේ වගේ Reactions: SK29
Sonique Well-known member Oct 22, 2007 25,203 11,231 113 Forest Jan 30, 2026 #11 මේ මනුස්සයව දකින දකින ගානේ හිනා යනවා පට්ට marketing සූර පප්පා එකේ හිටපු මල් කුමාරයා විකුනපු තඩිය වගේ වෙලදපොලේ රවුමක් යන්න මිල ගණන් සසදන්න, බඩාගෙන් වහල්ලු ගන්න Last edited: Jan 30, 2026
මේ මනුස්සයව දකින දකින ගානේ හිනා යනවා පට්ට marketing සූර පප්පා එකේ හිටපු මල් කුමාරයා විකුනපු තඩිය වගේ වෙලදපොලේ රවුමක් යන්න මිල ගණන් සසදන්න, බඩාගෙන් වහල්ලු ගන්න
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,356 1 61,945 113 Mother Earth Jan 30, 2026 #12 reddit said: mu wage anith dial eke nama mathaka ne, uge voice neh Click to expand... Ekonomikrisis Reactions: reddit
reddit Well-known member Aug 18, 2016 9,049 8,307 113 Chilaw Jan 30, 2026 #14 Candid-B said: Ekonomikrisis Click to expand... menna dial eka Reactions: tinto brass and Candid-B
Rankwitz Well-known member Jul 1, 2023 937 699 93 Jan 30, 2026 #15 hoda mas thiyena cuts thiyena...... (ithiri tika matha naha)
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,864 1 51,829 113 ප*යාගල sorry.com Jan 31, 2026 #16 Muge bulk 300i lu aulk na ithib business krnaw hodata.sinhala untaa amarui owa krnna . Lokukama wadi sinhalunge
Muge bulk 300i lu aulk na ithib business krnaw hodata.sinhala untaa amarui owa krnna . Lokukama wadi sinhalunge