පිටරටින් බඩු ගෙන්නන්නෙ කොහොමෙයි ?????

creativeN

Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    පිටරටින් බඩු ගෙන්නන්නෙ කොහොමෙයි ?????

    මට දැනගන්න ඕන මෙන්න මේක

    පිට රට ඉන්න කෙනෙක් ලංකාවෙ ඉන්න කෙනෙක්ට ජංගම දුරකතනයක් වගේ දෙයක් තෑග්ගක් විදියට එවනවනම් එවන්න ඕන කොහොමද ?
    ලංකාවෙ ඉන්න කෙනාට කරදරයකින් තොරව ඒ එවන දේ ගන්න් කොහොමද... ?

    තැපැලෙන් පුලුවනිද ?

    FedEx වගේ ඒවයි හරහ එවන්න පුලුවනිද ?

    :confused::confused::confused::confused:
     
    Last edited:

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    moken aawath TRC eken import license ekak ganna oone. thawa Rs. 2500/- da koheda gewanna oone. iita passe Customs Tariff eke hatiyata duty gewanna oone.

    hondama widiha thamai friend ta kiyanna packing galawala hand carry karanna kiyala. ethakota thamange phone eka widihata pennala shape wenna puluwan
     

    creativeN

    Well-known member
  • Jul 13, 2009
    5,666
    991
    113
    CATCH ME IF U CAN
    moken aawath TRC eken import license ekak ganna oone. thawa Rs. 2500/- da koheda gewanna oone. iita passe Customs Tariff eke hatiyata duty gewanna oone.

    hondama widiha thamai friend ta kiyanna packing galawala hand carry karanna kiyala. ethakota thamange phone eka widihata pennala shape wenna puluwan

    Ehema kenek na machan evanna, evanna wenne ara kalin ahapu widiyatamayi, TRC eken import licen ganne kohomadha ewana de anuwa gewana mudala wenas wenawada .. ewana kenatama e mudalath gevanna barida
     

    rashee_irosh

    Well-known member
  • Jan 11, 2009
    12,471
    1,319
    113
    Earth
    trc licence one na
    DHL, FedEx or a wage courier 1k magin gennat puluwan
    nattam present 1k nisa P.O Mail magin gennat puluwan (P.O mail == post office mail/ samanya thapala)
    but very important thing is ewana ekkenata kiyanna phone 1k undervalue karanna kiyala a kiyanne real value 1 danna epa kiyala.
    tawa wistara gedara awit kiyannam
    umba DHL or Colombo express haraha gennanawanam help 1k denna puluwan wey clear karaddi :D :D